Bibi m/2 nå (",) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 her går d i kylling uten krydder, poteter, masse yogurt, brød m/skinke, tomater, pærer....hmm....fiskegrateng og laks . blir mye d samme pga begrensiner når jeg ammer, han er liten (11 uker) og må derfor være så forsiktig med hva jeg spiser. Drikker ikke melk, kun juice og saft ( sukkerfri ) Vil derfor høre hva der spiser og kanskje få litt tips for å ikke ha så kjedelig kosthold.
hit og dit Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Tuva er 11 veker og eg spiser som eg gjorde før. Det einaste eg måtte kutte ut var ertestuing, men det er ikkje nåke savn. Kål, brus +++ alt går bra her.
MammantilKaja Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg drikker masse melk, og andre ting jeg har lyst på. Eneste jeg spiser mindre av er løk og bønner og kål.......
hit og dit Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Veeeent litt Tuva er ti veker..... *leverer tilbake årets-mamma prisen* ;-)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Hmm...bare jeg med baby som tåler nesten nada...:/ Stakkars, jeg spiste pølser i brun saus i går, og han gråt i smerter i dag...(( Huff, gleder mg til han er sterkere i magen sin!! =)
Sånn kan det gå Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Har spist det samme når jeg har fullammet som ellers, altså helt vanlig mat. En av ungene reagerte om jeg drakk melk/spiste mat med melk i så da ble det litt vanskeligere, men så lenge ungen ikke reagerer kan du spise det du vil.
Sånn kan det gå Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Kanskje det er melk din også reagerer på?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2007 Er ikke sikker, han har plages mye med luft i magen, (ikke kolikk), derfor er det så vanskelig å vite exsaktlig hva det er jeg har spist han reagerer på siden han så ofte har vondt (
jentebanden Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Har spist alt - hele tiden. Har aldri tatt hensyn til hva jeg har spist, og de har aldri reagert på noe. Tror jeg... Ikke hør på alt de sier du ikke kan spise. Prøv, og se om de reagerer. Ikke noe vits å la være å spise noe hvis de tåler det!
Chunky81 Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Spiser alt. Prøver å holde meg borte fra løk, blomkål, etc, men det går ikke alltid. Hender jeg har en liten gutt som ligger og prumper, men han har ikke vondt...
*Rutletutt* Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Spiser som vanlig - bare at jeg fullstendig holder meg unna kullsyre, løk og kål. Drikker myyyye vann og amme-te. Spiser mye brødmat jeg da...er ikke så glad i middag;o)
Sånn kan det gå Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Problemet om de reagerer på melk er jo at det er melk/melkepulver i omtrent alt i våre dager som ikke er kun reint kjøtt, rein fisk, grønnsaker,frukt. Om du prøver f.eks en uke kun med mat som er garantert melkefri så kan du se om det forandrer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå