♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 tatt med deres 6,5 mnd gamle baby på babysvømming om den var snørrete og litt forkjøla, men uten feber?` Er litt usikker.. vannet er jo kjempevarmt å det er jo rommet også.. Hmm...
mommæ-til-to Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Nei det hadde jeg ikke gjort. Selv om vannet er varmt blir det store temp forskjeller når dere skal dusje, tørke og kle på etterpå. Jeg ville ha ventet til barnet ble kvitt forkjølelsen.
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 ja det var det jeg og tenkte! åsså leste jeg i brevet fra svømmelærer så stod det at barnet kan bade ved litt forkjølelse bare den ikke hadde feber..men så finnes det jo flere grader av forkjølelse da..litt snørrete er kanskje ikke så farlig..! men man må være nøye med de små..de tåler ikke så mye som oss!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 vi var på babysvømming forrige tirsdag, da hadde mini 38,5 i feber og snørrete, ikke noe farlig det, hun var ikke noe lenge syk etter det av den grunn, feberen var borte dagen etter...
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 nei svømming med feber er ikke så bra... tenker på babyen jeg da at det skal føles godt også.. er ikke greit å vite helt..får se d ann..
Nr-3-i-Magen Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Er de bare snørrete og litt forkjøla går det helt greit, det blir jo som å bade i nesedråper - får renska opp skikkelig og sover godt etterpå med åpen nese.
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 så du mener d kan ha en positiv effekt? er bare redd hun skal bli syk(ere)!
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2007 i enighet med pappen hennes og så tar vi ikke henne med på svømming idag! syk baby-ingen svømming!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå