Gå til innhold

Hadde dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tatt med deres 6,5 mnd gamle baby på babysvømming om den var snørrete og litt forkjøla, men uten feber?`

Er litt usikker.. vannet er jo kjempevarmt å det er jo rommet også..

Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort. Selv om vannet er varmt blir det store temp forskjeller når dere skal dusje, tørke og kle på etterpå. Jeg ville ha ventet til barnet ble kvitt forkjølelsen.

Skrevet

ja det var det jeg og tenkte! åsså leste jeg i brevet fra svømmelærer så stod det at barnet kan bade ved litt forkjølelse bare den ikke hadde feber..men så finnes det jo flere grader av forkjølelse da..litt snørrete er kanskje ikke så farlig..!

men man må være nøye med de små..de tåler ikke så mye som oss!

Skrevet

vi var på babysvømming forrige tirsdag, da hadde mini 38,5 i feber og snørrete, ikke noe farlig det, hun var ikke noe lenge syk etter det av den grunn, feberen var borte dagen etter...

Skrevet

nei svømming med feber er ikke så bra... tenker på babyen jeg da at det skal føles godt også..

er ikke greit å vite helt..får se d ann..

Skrevet

Er de bare snørrete og litt forkjøla går det helt greit, det blir jo som å bade i nesedråper - får renska opp skikkelig og sover godt etterpå med åpen nese.

Skrevet

så du mener d kan ha en positiv effekt? er bare redd hun skal bli syk(ere)!

Skrevet

i enighet med pappen hennes og så tar vi ikke henne med på svømming idag! syk baby-ingen svømming!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...