ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Noen tips. Skal ha kyllingfilet til middag i dag, men er lei det vanlige som vi bruker. Stekt filet, pasta og bretagnesaus elr stekte kyllingbiter i baguett med ost og hvitløksdressing.. Hva bruker dere?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jasminris med bernaise saus på. eller så kjøper jeg en pakke indisk tandoori kylling. nam nam... det er det beste jeg vet.
MammantilKaja Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Storejenta og jeg lager nuggets noen ganger. Skjær opp filet i passe store biter. Dypp først i en tallerken med mel iblandet salt+pepper, så i sammenpisket egg og tilslutt i strøkavring. Stek i godt smør, sprøtt og godt
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg liker å krydre de med en currypaste jeg har og ovnssteke de en stund samme med poteter, løk og paprika. Så lager jeg dressing av yoghurt, mynte, hvitløk og kanskje noen pinjekjerner og har ved siden av:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Ris, fløtegratinerte poteter, eller så kan du jo lage kyllinggryte:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 coop.no - coop mega sine oppskrifter matprat.no opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt E også lei det samme gamle middagene vi har brukt og hatt.. Tittet innom coop.no og i dag ska vi ha stekt laks m/ pasta, woket grønnsaker og hollandaise saus.. Gleder mæ allerede...
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Mmmm, e pleier å strimle kyllingfiletene steke de sammen med paprika, hvitløk,sukkererter, squash,løk. Krydrer med min egen cajunkryddermix (selvlaget) og blander i en boks med creme fraiche. Har kokt opp pasta(sånne som ser ut som en sløyfe) og blander det i sausen.Lar det surre i et par minutter. Tilsetter cherrytomater helt på slutten:) Kjempe kjempe godt:)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2007 Så mange gode tips =) Nå blir det andre boller her i gården. Slutt på det samme gamle nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå