Gå til innhold

Hva trener dere og hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte begynne trene nå.. Magen er ikke akuratt flat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på fjellet, sykla, fotball og trilletur. og er eg ekstra flink tareg litt mageøvelsar og. Er tungt å komme igang, men så går det bedre. Trenar 3-4 gangar i veka.

Berre å hive seg rundt :D Lykke tl!!

Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril
Skrevet

trener aerobic/step-2/3 ganger i uka:)

Skrevet

Elsker å svømme, så har jeg råd og tid gjør jeg det.

Mået mitt er aktivitet 3 ganger ukentlig.

Går tur, sykler tur, stepper på ministepper. Mageøvelser 3 gangr ukentlig. Trener armene 1-2 ganger ukentlig med sånne små vekter.

Skrevet

trener styrke og kondisjon (sykling, step og vekter) på treningsstudio ca 1 time 3 dager i uken.. i dag skal jeg prøve pilates for første gang :)

Skrevet

Eg går ein halvtime til ein time kvar dag og så skal eg begynne med litt situps og pushups kvar dag. Holdt på slik i heile haust, men på slutten av svangerskapet måtte eg gje meg på grunn av komplikasjoner. No ti veker etter keisersnittet og når ferien er over på mandag er eg klar til å starte på ny. Eg har fire kilo som eg vil ha av, og så skal magen og grevinneflappene strammes opp litt. Sjøl om grevinneflappene er praktiske til å vifte vekk fluene. :-P

Skrevet

Er medlem på sats og planen var å trene 2-3 ganger i uka, men har ikke trent på et par mnd... Men jeg tar situps og ryggøvelser hver morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...