Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Skulle egentlig begynne i dag, men fikk telefon fra kommunen om at det ble avlyst da jordmor er langtids sykmeldt! Jeg ble skikkelig skufftet! De visste ikke om det ble noe senere heller. Jeg er i uke 28, førstegangs fødende med masse spørsmål! Burde jeg ringe kommunen og "forlange" å komme med ett annet sted? I nabo kommunen for eksempel? Kanskje jeg er litt hysterisk her nå....
*1+1=2 små* Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg får heller ikke dratt på svangerskapskurs, 1. gangs jeg også. Det er på lørdager og da jobber jeg. Jordmor sa at alt de går gjennom der, tar hun også med meg i timene vi har sammen...tror man klarer seg fint, selv om man ikke er på svangerskapskurs
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Men jeg skal ikke til jordmor mere heller. Hun er som sagt sykmeldt, så jeg måtte gå videre hos fastlegen min. Som er en mann...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 ble ikke noe av her heller :( skikkelig skuffet... er også 1 gangs.
Noddy78, en av hver! Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vi har vært på omvisning og fødselsforberedende kurs på sykehuset( i tillegg til kurs hos jordmor), mye av det samme de tar opp der. Ring sykehuset du skal føde på og forklar situasjonen og hør om de har noe kurs du kan melde deg på? Skjønner godt du er skuffet!! Lykke til!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Noen ganger er jeg veldig glad for å bo i hovedstaden... Vi må slite med skyhøye boligpriser, dårlig barnehagedekning, eksos og kriminalitet - men svangerskapskurs det får vi! Vi skal på kurs på Ullevål sykehus hvor vi har fått fødeplass - har du sjekket med der du skal føde om de holder kurs? Lykke til :-)
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 Takk for tipset! Jeg hører egentlig til Kongsvinger, men skal føde på A-Hus.Jeg ringte A-hus, og kom med på ett dags svangerskaps kurs. De hadde en ledig plass igjen, for desember, og den fikk jeg! Ble lettet nå...
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Så bra! Og det er jo dette som er så genialt med bim - at vi kan tipse hverandre :-) Lykke til på kurs!
Noddy78, en av hver! Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Supert! Det var Ahus vi var på også, veldig fornøyd med kurset! Mannen min føler også at nervøsiteten ifbm fødsel er nesten borte nå som han så at det var flere nervøse kommende fedre der. :-)
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2007 Min mann kan ikke bli med da! Han skal på reise med jobben! Er det uvanlig og ikke ha med pappaen?
Noddy78, en av hver! Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Vi var 8 par på kurset vårt, det ene paret var det faktisk bare mannen som fikk med seg hele kurset fordi kona var dårlig stakkars og lå på rommet ved siden av. Tror det har blitt vanligere nå enn før, men anbefaler deg uansett å dra, så kan du sende info videre når du kommer hjem! Uansett godt å se fødeavdelingen og gjøre seg litt kjent med stedet!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2007 Litt flaut å komme alene kanskje....?
twoboys & a girl Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Bare på besøk fra 2.tri. Nei, det er ikke flaut å komme alene. Sist var det mange menn som ikke var med pga jobb og sånnt. Og ei som ble alenemor. Ikke alltid det passer. Sambo er selvstendig næringsdrivende så egentlig så har han ikke mulighet til å være med, men siden det bare går over en dag så hjar han tatt seg fri:o) Skal på kurs på a-hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå