kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 hvorfor påfører vi oss smerte?? tenker på voksing av leggene her jeg hehe:p noe jeg kan gjøre slik at det er mindre vondt?
Frukten og To små Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 hvis du synes det er vondt, skal jeg fortelle deg at brasiliansk voksing er værre!!grøss og gru.. tok en runde jeg, og flere behandlinger ble det ikke gitt.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 å frivilig enda?? huff,er jo grusomt,klarer jo bare å ta på sidene av leggen
Frukten og To små Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 få noen andre til å gjøre det for deg. det hjelper, da kan du ikke kontrollere det i like stor grad. hehe
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 hehe,onde folk:p har vell ett par sånne venner som gjerne vill det:p
OhMyGod!!! Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 synes ikke det er så vondt jeg......verre å vokse leggene enn braziliansk
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 noe man kan gjøre for at det ikke skal være så vondt?
petite fleur Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Gå på salong og få det gjort - det gjør ikke vondt i det hele tatt! På leggene i hvert fall, jeg er så blyg at jeg har ikke prøvd brasiliansk:)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 bruk barberhøvel?? det finnes jo ikke vondt:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2007 har ikke det i alta:p
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2007 hehe,men det vokser ut så himmla fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå