Gå til innhold

kvinnfolk er merkelig!!! AU!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor påfører vi oss smerte??

tenker på voksing av leggene her jeg hehe:p

noe jeg kan gjøre slik at det er mindre vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du synes det er vondt, skal jeg fortelle deg at brasiliansk voksing er værre!!grøss og gru.. tok en runde jeg, og flere behandlinger ble det ikke gitt.

Skrevet

å frivilig enda??

huff,er jo grusomt,klarer jo bare å ta på sidene av leggen

Skrevet

få noen andre til å gjøre det for deg. det hjelper, da kan du ikke kontrollere det i like stor grad. hehe

Skrevet

hehe,onde folk:p

har vell ett par sånne venner som gjerne vill det:p

Skrevet

synes ikke det er så vondt jeg......verre å vokse leggene enn braziliansk :)

Skrevet

noe man kan gjøre for at det ikke skal være så vondt?

Skrevet

Gå på salong og få det gjort - det gjør ikke vondt i det hele tatt!:) På leggene i hvert fall, jeg er så blyg at jeg har ikke prøvd brasiliansk:)

Skrevet

har ikke det i alta:p

Skrevet

hehe,men det vokser ut så himmla fort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...