Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg kjeder meg..har dritvondt i ryggen, men etter en dag hjemme er det ikke snakk om at jeg orker å være hjemme. skal piine meg av gårde på jobb i morgen..

hva med permisjonen da? skal være hjemme i 10!! måneder..herre jeg kommer til å kjede livet av meg..glad jeg ikke har valgt 1 helt år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror ikke du kommer til å kjede deg litt mindre når du har en unge å ta deg av hjemme i de månedene da? Om ikke er det jo litt trist.

Skrevet

Jeg skal love deg at når babyen kommer så synes du at tiden går alt for fort. Uker og mnd flyr avgårde, og plutselig skal du tilbake på jobb. Skjønner at det er kjedelig å gå hjemme når man er gravid, men kan du ikke bruke dagen til å kose deg - gjør noe hyggelig :-)

Skrevet

Kjedet du deg da du hadde permisjon med det første barnet da?

Skrevet

Tror nok ikke du kommer til å kjede deg noe særlig når babyen kommer nei... Og når de 10 mnd er over, kan det også hende du vil være hjemme enda mer ;o)

Skrevet

På slutten ja...Det var jo selvsagt kjempekoselig også, men det er kjipt når alle er på jobb.

Skrevet

Om du er dårlig, vil jeg råde deg til å ta det med ro, ikke presse deg til noe. Er av den typen selv som ikke skulle slappe av, skulle gjøre alt og være supermamma på toppen av det hele. Fikk i uke 27. Vil ikke skremme deg alså. Lykke til.

Skrevet

Blir nok helt annerledes denne gangen skal du se,hehe.

Jeg kjedet meg med eldste,men med nr to har jeg ikke kjedet meg en dag.

Livet er litt mer "armer og bein" med to småtasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...