Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Med dreami bag. Hvilken vognpose har dere brukt, eller har dere brukt dyne og lammeskinn, eller? Jeg har denne vogna, og skal nå se meg om etter en pose, evnt. skinn og dyne. Så trenger noen tips. Er mitt første barn, så jeg er jo helt grønn på dette... Termin er 21. januar.
*tigerlilly* Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde oldenwader xl posen. Ja, den er litt stor. Men babyen er så liten så det er bare å dytte inn litt i fotenden. Så har du posen i maaange år fremover. Min sønn er født i slutten av oktober og det gikk helt fint. Lykke til med valget!
prøvekluten+3små Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 ticket to heaven jeg,passa som et skudd!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Men er ikke den Ticket to heaven litt vel lang? Kan du måle hvor lang den er for meg? Hehe...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Noen flere?
mamma til 2... Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 brukte baby best sin fleeze vinterpose..god og varm og akkurat samme str som bagen.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Dytter denne til toppen igjen.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 vi skal også ha oldenwader xl posen oppi dreami bagen. den er jo av dun som legger seg "sammen" og blir ganske liten selv om den er lang. og det er jo en pose som kan brukes til vognperioden er over og enda lenger! hadde voksi pose sist og syntes den ble klumpete og at ble mye styr hver gang den skulle knytes opp og igjen, så jeg tror det blir kjekt med bare glidelås denne gangen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå