Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 som jeg kjeder meg..har dritvondt i ryggen, men etter en dag hjemme er det ikke snakk om at jeg orker å være hjemme. skal piine meg av gårde på jobb i morgen.. hva med permisjonen da? skal være hjemme i 10!! måneder..herre jeg kommer til å kjede livet av meg..glad jeg ikke har valgt 1 helt år..
emporium Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 nå blir du jo ikke hjemme "alene" de 10 månedene, da du får nok noe å holde på med, skal du se, hehe ;O)
Lillespireengangtil Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Om du tror du bare kan ligge på sofaen i de 10 mnd så kan du tenke igjen..Hehe Du kommer til å drømme om å få EN dag på sofaen.
mamma til twins Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Del permisjonen med far da vel. Er jo bare rett og rimelig det da. Selv skal jeg tilbake til jobb etter 6 måneder.
vampi1980 Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 jeg bor i sverige jeg, og her er det normalt å ha permisjon i 1.5 år.. venter i mars og tenker ikke tilbake på jobb igjen før etter neste sommer igjen... ingen svenske barnehager som tar imot unger under 1 år uansett. gleder meg til å gå hjemme jeg, får kanskje tid til å gjøre noe annet enn å jobbe, komme hjem og spise middag så skal ungene legge seg.. jobber 8-5 man-tors og har 4.5 mil en vei på jobb så jeg drar kl 7 og er hjemme kl 6. lite tid til ungene da ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå