L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Begynte virkelig å lure når jeg plutselig fikk så akutt vondt i magen i natt i fire tiden. Det var så vidt jeg klarte å reise meg opp fra senga og gå til badet så vondt hadde jeg. Satt på do i en time og hadde diare/krampe i magen.. (sorry detaljene=) Tror faktisk med hånden på hjertet at jeg aldri har hatt såå vondt i magen. Ble kvalm og måtte kaste opp også. Har enda litt vondt i magen, og har mens-smerter kjennes det ut som. Mulig det er mye som skjer i kroppen, kanskje modning? Er vel helt normalt, men ble nesten litt bekymret i natt. Er 37+1 i dag.
♥lurelure♥ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Heia!!! Uff, det hørtes ikke bra ut, kanskje du skulle ringe legen og høre om du bør komme inn til sjekk? Jeg hadde det og slik en natt, ikke så vondt som deg kanskje, og da ville legen ha meg inn for å ta prøver. jeg ble 50 % sykemeldt etter det. Greit å sjekke?? Lykke til!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 tja, har tenkt på det... Men er et stykke å kjøre da, og jeg føler meg liksom ikke helt bra. uggen i kroppen, svimmel og kvalm. Tror jeg skal se det an, men blir det ikke bedre så må jeg nok det:) Skal prøve å sove litt om en stund og se om det gir seg...
Maria&Casper Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Har hadd samme greia som deg 2 ganger nå, å jeg tror det har kommet av at jeg ikke har tålt noe jeg har spist. Har vært helt fin dagen etter...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 ok... Kan jo hende at magen er mer sensitiv på mat ja.. Fant du ut hvilken mat du reagerte på? Spiste ikke noe spesielt i går, men tror også det kan være det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå