Gå til innhold

I natt var jeg dårlig dah.. *phu*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte virkelig å lure når jeg plutselig fikk så akutt vondt i magen i natt i fire tiden. Det var så vidt jeg klarte å reise meg opp fra senga og gå til badet så vondt hadde jeg.

Satt på do i en time og hadde diare/krampe i magen.. (sorry detaljene=)

Tror faktisk med hånden på hjertet at jeg aldri har hatt såå vondt i magen. Ble kvalm og måtte kaste opp også.

Har enda litt vondt i magen, og har mens-smerter kjennes det ut som.

Mulig det er mye som skjer i kroppen, kanskje modning?

Er vel helt normalt, men ble nesten litt bekymret i natt. Er 37+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo! Sånn var jeg i natt også...og med bekkenløsning tar det litt tid å komme seg på badet..og vondt gjorde det som FY!! Har hatt det sånn et par ganger tidligere også,så tror det er helt normalt..er en del hormoner som herjer hos oss...men klart man blir bekymra! Jeg har igjen 37 dager(mer moro å telle dager enn uker..hehe)

Skrevet

ja fytti grisen altså... :)

Men er så rar i kroppen i dag merker jeg, har ikke vært sånn her før. Uggen liksom. Tror jeg må sove et par timer litt senere, for føler meg ikke helt i form...

Skrevet

..det tar på med nattlige do-besøk,diare og oppkast...også er det ikke lenge igjen til terminen din heller..kan bli slitne på slutten gitt..merker det jeg også..glad det snart er overstått.

God bedring..

"God bedring klem" :o)

Skrevet

tusen takk:)

merker jeg begynner å bli sliten ja! Fint med litt oppmuntring, takk Hegemor31:)

Skrevet

jeg medler meg inn her også;) har fått sår hals, tette ører å ikke for å snakke om nesen, hiver etter pusten når jeg våkner. i tillegg så er det noe med skam beinet, barnet har festet seg, men når jeg har ligget på siden og skal over på rygg er det så vondt i skambeinet, vet ikke va det er. .

men god bedring til dere alle med ubehag idag;) takk gud for det kun er 42 dager igjen;)

Skrevet

ja vi får bare holde ut og støtte hverandre...

Og syte litt ilag:) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...