Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Litt utenfor tema kanskje,men trenger sårt middagstips. Er så matlei. Skal snart bort på butikken å handle inn, har lyst på noe godt til middag, men ikke noe vi har hver uke (fort gjort at det blir det samme opp igjen og opp igjen). Noen som har noen tips??? Hva skal dere ha i dag?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 fårikål=)=) gleder meg sånn nå som jeg kjenner lukta begynner og bre seg=)
Noddy78, en av hver! Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Er i samme situasjon, mat er ikke gøy i det hele tatt nå! Aner ikke hva vi skal ha i dag, men i går hadde vi ovsnbakt ørret og det smakte! Kok poteter og sett ovnen på 200 grader. Del fiskefiléten(laks/ørret) i passe store stykker og ha i ildfast form, legg på en skje rømme og en sitronskive på hvert stykke. Litt nykvernet pepper på toppen. Ca 20 min i ovnen, men kommer an på tykkelsen på filéten. :-)
LuRiFaXeN Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 kylling i søt sur saus og ris, eller kylling tandori, sjøl ska eg ha grøt
Maria&Casper Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=13422 dette holder jeg på med nå.. venter bare på at ovnen skal bli varm her så er det mat om 10 min.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå