Gå til innhold

Tilbake fra Stockholm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er vi tilbake fra vår lille storbyferie. Gikk kjempefint å reise med Mathea alene. Var stappfult fly både bort og hjem igjen. Snakket mye med ei SAS flyvertinne på vei bort. Hun hadde masse gode råd. På SAS utland så leier de ut trillevogner (paraplytriller) som man kan ha før man går ombord. Disse trillene kan man ikke legge ned ryggen på. Hvis det ikke var noen vogner ved SAS skranken så står de ved gatene pga at folk leverer ikke tilbake vognene. De bare setter de igjen ved gatene. Hvis man vil så kan man si ved innsjekk at man skal ha med trilla (din egen) til gaten også tar stuerene imot trilla de ved gaten og du får den tilbake med en gang du går av flyet. Da kommer stuerne opp med den.

Jeg hadde Mathea i bæresele også hadde jeg stelleveske som håndbagasje. Men hvis man reiser med SAS så kan man ha egen håndbagasje i tillegg til stelleveska, men jeg hadde nok å drasse på fra før, så droppa det glatt ja.

På vei hjem fra Stockholm så var det ganske turbulent. Å det kilte i magen på Mathea :) Hun flira - hehe så de to mennene som satt ved siden av lo av henne :)

Det var sjette flyturen til Mathea :) Om en måned er vi på tur igjen - hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så aktive og flinke dere er da. Godt med det tipset om vogn. Jeg prøver å overtale mannen til syden tur før jul. Men han er veldig skeptisk til lange flyturer og grinete unge. Mens jeg prøver å si at det går sikkert helt fint det..

Skrevet

Så flott at den første flyturen gikk så bra!:) Morsomt at Mathea lo da det kilte i magen under turbulensen da, synes jeg ser henne hehe:)

Jeg brukte og så bare bæresesle og stelleveske da vi fløy fra Trondheim til Bodø, og synes det gikk kjempegreit. Som du sier så har man uansett nok å dra på:)

Skrevet

Så bra at dere har det så fint på tur! Mathea har blitt en bereist ung dame allerede :-)

Skrevet

Skal si...6 flyturer, bereist liten dame Mathea :-)

Og modig liten mamma :-)

Er jo utrolig gøy når det går så bra å reise med de små, vi har jo bare forsøkt bilturer vi da:-)

Og så er det jo kjempeflott med gode tips om vi skal ut å fly med småttisene vi som ikke har turt såntno enda :-)

Skrevet

Koselig dere hadde en fin tur :-) Og takk for flere gode tips viss man skal ut å fly. Vi har heller ikke våget oss i fly enda. Men farmor til lillegutt bor i Tromsø, så vi skal nok snart opp i lufta vi også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...