JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Kan samboeren min få annen skatteklasse når han er eneforsørger for familien vår?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Må vi være gift? Det er vi jo ikke...
Gjest thricane Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 jeg hadde en lærer i skatterett som påstod at samboere med felles barn var likestilt med gifte, men jeg finner kun ektefeller skrevet i loven. har sett en del skriv om at det skal vurderes om samboere med felles barn skal likestilles med ektefeller. kan jo bare gifte seg hos byfogden, og siden ta festen når man får råd. er en del andre fordeler enn kun skatt.
Sånn kan det gå Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Ops, tenkte ikke over at det var _samboere_ dere var.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 Det føles liksom litt juks å gifte seg for å få annen skatteklasse, men vi har jo planer om å gifte oss en gang i tiden uansett... Samboeren ble ihvertfall imponert over frieriet han fikk per tekstmelding nå hehe... Mer romantisk kan det vel neppe gjøres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå