Gå til innhold

hva hadde krangle vært uten yppert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

gørr kjedelig.. ingen får meg til å le som deg. og det at noen anonyme ikke skjønner måten du skriver på, og tar seg nær av det.. jaja.. synes synd på de. og det sier jo mere om hvilke tørrpinner de er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig hadde det ikke vært vi har jo fortsatt pila. sug lut, kranglerangla, cat68, ugla, og skyt meg for alle de jeg har glemt.

men det er sant han tilfører forumet noen saftige kommentarer som anonyme bør lære seg og ta meg humor. for det er det det er. hadde han gått rundt å snakket slik i rl, tror jeg ikke han hadde hattmeage å prate med. kansje megda for jeg hadde nå flira godt.

jeg er enig med deg men tror ikke det hadde vært noe bedre/ værre uten drypperten. og syntes nå folk må lære seg å ikke ta seg selv så jævlig høytidelig og ikke ta alt her inne på alvor.

Skrevet

En ting lurer jeg på, er det virkelig en mann det der??

Skrevet

Siden du spør: Krangle hadde vært mye bedre uten han/hun.

Tar meg ikke nær av det han/hun skriver i det hele tatt. Synes det bare måten han skriver på er gørr kjedelig og skikkelig fjortis.

Tiss, bæsj og fitte-språk har jeg vokst fra for lenge siden.

Skrevet

Signerer denne. Denne personen virker utrolig umoden...

Skrevet

Veldig enig med anonym over her. Ikke noe å ta seg nær av, men gud å barnslig det er. Gidder ikke lese svarene for jeg syns det er tåpelig

Skrevet

Hopper glatt over alle yppert innlegg. Humoren er så tam og h*n har forlengst utspilt sin rolle. Kjeeeedelig!

Skrevet

Noen kjendiser lever et helt liv på en hit de en gang klarte å lage, men klarer aldri å finne på noe nytt og utvikle seg.

Sånn er det med ypperten også. Har funnet et par uttrykk som skapte blest og holder på dem i tykt å tynt. Og så lenge han har sin lille fanskare spiller det ingenting at resten av verden vokser i fra han/hun.

Hilsen anonym 13:27

Skrevet

Krangle uten Dr.Yppert?

Svaret er: DEILIG!

Skrevet

Over meg på denne tråden har vi fire nickere og Annie, det blir fem. Hva får deg til ustanselig å snakke høyt med deg sjøl om andre mennesker, Annie? Det er hverken interessant eller særlig høflig.

Skrevet

Det hadde ikke vært en krangleside uten h*n. Skravlete da ja=0)

Skrevet

For meg som ikke er her inne hver dag, hadde siden vært GØRR uten Ypperten!

Dessuten mindre interessant for en stud.psychol...

Skrevet

MYE BEDRE STED..

Så gørr lei den evinnelige repetering av ufinhetene... Prøøøøøøøøv å kom på noe nytt og for all del.. skader deg ikke Yppert å være litt mer likandes....

Skrevet

Tja, færre innlegg å hoppe over for min del. Finner dama fantasiløs og uinteressant..

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Du snakker med deg selv igjen, annie.

Skrevet

Det er ikke annie, men moderator Hannaha:-)

Skrevet

Deilig...herlig...det må bare oppleves! Husker den tiden han ikke var her. Da var det mye bedre enn nå! Folka hadde litt mere mellom ørene

Skrevet

Synd at avstanden mellom ørene dine er blitt kortere da....Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...