♥♥mortil4♥♥ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Fikk plutselig så sinnsykt vondt i venstre side av ryggen på søndag, og det ble bare verre, og verre i løpet av Mandagen. Endte med at jeg måtte ta en tur på legevakten, og de misstenkte nyrestein pga det var blod i urinen. Ble sendt rett til sykehus for å få tatt ultralyd, og de hadde rett. En stor nyrestein ja... Fikk Pinex forte fo smertene, men fikk i allt oppstyret ikke vite forløpet. Er det noen som har hatt nyrestein, og vært gravid samtidig?? Jeg kan jo ikke få sterkere medisiner en de jeg har, og de kan vel ikke gjøre så mye med det?? Og hvor mye Pinex forte kan man egentlig ta? Hvor lenge liksom. Noen som vet hvor lenge det tar før en stein kommer ut?
gullungene 01 og 06 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 hadde nyrestein i uke 28, er det værste jeg har hatt. fikk heller ikke morfin eller noe i den duren tror jeg. ga meg en srøyte i sykebilen men hjalp ikke så mye, men fikk påfyll med alt mulig i de 2 døgnene jeg lå på sykehuset. reiste hjem etter 2 døgn med masse smerter og 2 resepter på pinex forte. men havnet inn igjen dagen etter med stigende crp. tror jeg tok 1 pinex og 1 paracet 3-4 ganger daglig i 3-4 dager. men hvet ikke hva jeg fikk i sprøytene på sykehuset. fikk hvertfall stikkpiller av noe. vet fortsatt ikke om steinen (steinene) er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå