Silker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Sambo har en ukes pappaperm i oktober, vi har snakket om å finne på et eller annet... Jeg har tittet litt på London eller Paris. Noen som har erfaringer med storbyferie og barn på Mini`s alder? Evnt andre forslag til byer? Tanken er mest å komme oss litt vekk, ikke de største kulturelle opplevelsene.
Kamomille Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Vi har vært på storbyferie med barn på den alderen, og det har vært helt topp! Barnet blir jo da sikkert sittende mye i vogn, så det kan være greit å reise før barnet krabber eller går:). Bæresele eller meis er greit å ha med da det ikke er like greit med vogn alle steder kanskje. Dersom dere skal reise i oktober ville jeg nok valgt et annet sted enn London eller Paris. Ganske surt i disse byene på den tiden! barcelona, Athen. Wien, Madrid, New York, Istanbul, Dubrownic etc er flott byer.
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Lillegutt er 7,5 i dag,og vi reiser til tyrkia i natt....har hørt men mange som har reist dit med små barn og det har gått kjempefint...gruer meg mest for reisen ned og hjem,det blir jo ikke soving og mat sånn som vanlig...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vi var i Stockholm med jr da han var på den alderen, og vi koste oss. Det gikk kjempefint å ha han med i vogna eller i selen, og han la ingen "demper" på verken sightseeng eller shopping. Nå skal det sies at det ble med turgåring i byen enn shopping, men det ville det blitt også uten barn.
våken_om_natta Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Tenkte jeg skulle svare deg, selv om jeg ikke har vært i Dubrovnic selv. Vi tenkte å reise dit med baby, men en gravid venninne av meg dro dit tidligere, da hun var gravid. Hun sa det var bra at barnet ikke var født ennå, for der var det veldig uframkommelig med barnevogn. Så vi har utsatt reisen dit!
Blue Lady Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Vi var i Praha da Lucas var 9 mnd, overhodet ikke noe pes! Det var kjempekoselig og lettvint! Hadde med kokt vann på termos sånn at vi kunne lage mme og grøt til han uavhegig av hjelp fra kafeer og sånt, det er mitt beste tips! Var i Athen da han var 15 mnd, DET var mye pes, men koselig det også! Vi reiser til Oslo (bor i tromsø så det er en storby nesten for meg) om 2 mnd, da er Mina 2,5 mnd og Lucas 2 år, er litt spent på hvordan det går! Det er bare og hoppe i det, barn er ingen hindring for meg, bedre å bare prøve enn å la være og så angre etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå