Gå til innhold

Vaskemiddel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vasker dere babytøyet deres i?? Og kan man bruke skyllemiddel? Leste et sted at man burde bruke uparfymerte produkter, stemmer dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel det som er mest skånsomt for den ømfintlige huden til babyene. Bruk gjerne skyllemiddel,men det også uparfymert.

Skrevet

Babytøyet vaskes sammen med resten av familiens tøy. Men nå bruker jeg parfymefritt til alt jeg da og var kjempeglad da de endelig begynte å produsere Milo uten parfyme! Skyllemiddel bruker jeg også på alt unntatt yttertøy og fleece.

Skrevet

Jeg bruker Neutral sitt vaskepulver til babyen.

Kommer til å gå over til det for hele familien når jeg er ferdig med det gamle jeg har igjen.

Tøymykner bruker har vi aldri brukt, og kommer ikke til å begynne nå heller.

:-)

Skrevet

Bruker Blenda Sensitive til hele familen, er allergisk selv og dette er det eneste vaskemiddelet jeg har prøvd som jeg tåler.

Skrevet

Her går det i omo og vanlig comfort skyllemiddel... har 3 barn og ingen av de har reagert på det...

Skrevet

Jeg har også kjøpt blenda som er anbefalt av naaf. En venninne av meg anbefalte dette da sønnen hennes reagerte på andre milde vaskemidler, men ikke den. Skal bruke både vaske- og skyllemiddel.

Skrevet

Jeg bruker milo sensitiv, den hvite uten parfyme på alt av klær.

Bruker bare skyllemiddel på sengetøy ol. men da uten parfyme

Har alt av babytøy i trommelen, og da blir det mykt likevel.

Skrevet

Bruker blenda mil jeg, pga etter det jeg har hørt så er det ikke bra å bruke parfymefrie produkkter, pga når barnet sine kler blir vasket i det en gang til slutt vill barne reagere på det..

Så holder meg til det familien selv bruker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...