summer85 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg blir glad for alt jeg! har lyst på alt! hihi... men kanskje Brads, i alle mulige farger egentlig!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Da har jeg vært og handlet! Litt lite med brads i den butikken da, og hva hjelper det meg at damen sier "jamen, det skal vi få inn"... Mye annet fint der da!! Jeg håper det ikke er akkurat det samme som du har da.. Men det er vel greia med å kjøpe til folk man ikke kjenner... Håper du vil kose deg med greiene!
summer85 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 hei igjen =) ååå så spennende da =) gleder meg allerede! ja, er som du sier, vanskelig å kjøpe til folk man ikke kjenner, men jeg kommer helt sikkert til å like det =) å er det noe jeg har fra før, så er det ihvertfal noe jeg liker.. hehe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 godt poeng, det siste :-p altså, enten er et noe du liker, eller så er det noe du trenger...haha
summer85 Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 åå, så spennenden!!! ingen ting i dag, så da ligger den nok i postkassa i morgen!! jippi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå