Spirevipp med go`gutten Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg bor i Mjøs-området, og har i 1,5 mnd kjørt mellom alle tre byene for å få tak i pakken fra Libero. Men ingen har den inne, og får de den inn så får de så få pakker at de er borte med èn gang! Syns det er så dårlig av Libero at jeg nesten har mistet lysten på å hente den pakken. Heldigvis hadde de èn igjen på Lillehammer, så jeg fikk til nød holdt av denne til i morgen. Fatter ikke hvorfor Libero ikke sender ut rikelig med slike pakker når de er så etterspurt. *dagens utblåsning*
pilutt1 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Er visst ikke helt på nett jeg...hva slags "pakke"?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Hvis man melder seg inn i Liberoklubben, får man en lapp i posten. Denne lappen tar man med til Lindex, så får man utdelt en gratis pakke med litt forskjellig i til babyen. Det er reklame for Liberoklubben til høyre på siden her, der kan du ta en titt :-)
pilutt1 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Oki,har visst ikke fått med meg det jeg...men da skal jeg ta en titt på dette tilbudet...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Tomt for den pakken i haugesund også. Dårlig....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Kjeept av Libero, det er jeg helt enig i. Men det er ikke så mye å gå glipp av, en liten pakke med noen vareprøver. Ser jo at det kan være hyggelig å få med seg pakken likevel, siden man først er med i Liberoklubben og får en slik hente-lapp i posten! :0) Send dem en mail vel!?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 Ja, tanken har slått meg, tenkte jeg skulle sende en mail dersom jeg ikke fikk tak i pakken idag. Men kan da sende dem en mail uansett :-/
*Smiley* Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Ikke fått tak i den jeg heller .IDIOTISK!!
oktober2007 Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Tomt i Førde også (1,5time å kjøre)... mulig jeg kan ta en tur til Ålesund - bare 3 timer... argh.. har sent mail til Libero angående at det er tomt i Førde. Virket på hun som jobbet i kassen at hun nesten var flau ettersom at etterspørselen er større enn de pakkene de har inne... Libero må da sende ut like mange pakker til butikkene som de sender ut lapper... eller så er det bedre at de sender pakkene i posten til oss som er medlemmer
Mamma til snart 4 Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 husker ikke hvor jeg har lest d, men det er vist et skikkelig babby boom år også måtte selv innom 2 butikker før jeg fik tak i pakken hgsd;(
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 ka som e i den pakken??
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 .....en liten bleiepakke med newbornbleier og minibleier ilag,engangs stelleunderlag,engangskluter,ammeinnlegg i papir,en liten leke,en liten mappe med vareprøver fra natusan..Ikke akkurat verdt å kjøre Mjøsa rundt for å få tak i..:-)
bamby Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Samme problemet i Stavanger! vært i en butikk i Sandnes og to i stavanger, den ene to ganger! en snill Lindex-dame lovte faktisk holde av en pakke til meg idag:) men det takker jeg ikke Libero for... med så mange gravide så bør de jammen sende flere pakker ut til butikkene!! irriterende det der...selv om det er aldri så mye gratis!
Jenter i blått Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Ingen lett jobb å sende mail til dem heller! Sendte samme mail tre ganger med jevne mellomrom. Fikk omsider svar for et par dager siden, over en måned etter at jeg sendte den første. Og da fikk jeg egentlig ikke svar på det jeg spurte om heller. Bare at de kunne da ikke skjønne det....!!!
Luna** Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Har akkurat meldt meg inn i Libero-klubben. Lurte bare på om det tok lang tid fra dere meldte dere inn til lappen kom i posten?
Rosalie Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Har gitt opp hele Libero jeg. Meldte meg inn men får aldri logget meg på, selv om både brukernavn og passord er korrekt så bare hiver han meg tilbake til påloggingsbildet. Dette er den eneste plassen jeg har opplevd dette. Tenkte å sende mail til de, men etter det dere skriver her gidder jeg ikke det. Orker ikke å kjøre halve Rogaland for noen få gratis produkter. Har fått pakken fra apoteket og var veldig fornøyd med den :-)
pippi lotte Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 Enig med deg, det er ikke så mye i pakken for at det skal være verdt strevet. Stikk innom når det passer seg, men ikke reis rundt bare for å få tak i pakken.
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med de jeg. Kom til butikken som jeg skulle hente den i og fikk pakken min. Når jeg kom hjem så jeg at jeg hadde fått feil pakke, altså den pakken som skal komme etter den første. Så jeg skrev mail til Libero angående dette og fikk svar i løpet av 2 dager. De beklaget dette og ville sende en ny en fra dem, noe dem gjorde. Tok vel ca 3 uker før jeg fikk lapp fra postkontoret, men de sendte den iallefall. Send mail hvis dere ikke får tak i dem, for de som leverer dem ut har et vist ansvar å si ifra til Libero også
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #19 Skrevet 4. september 2007 Enig at det er dårlig... TIPS: Men pampers har også en.. De deles ut på apoteket, men en må melde seg på www.papmpers.no pg printe ut en side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå