jentahans Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hei, nå har jeg testet med clear blue eggløsningstest på den 13 dagen men fikk negativ ,mens jeg sist perode fikk positiv dennen dagen. Varierer dette veldig.. er bare andre gang jeg bruker disse testene. Har i følge babyverden ikke før i morgen så er jo håp. Men kan det vere noen mnd man ikke har eggløsning??
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hei! Hvis du har regelmessig mens, så har du stort sett regelmessig eggløsning også. Jeg har ikke helt regelmessig mens, og har funnet EL på dag 14 og 22, men har bare "fulgt" med på dette i noen få måneder. Husk at eggløsningstest skal taes på ettermiddagen, og du bør prøve å ikke gå på do på 4 timer før du tester. Det kan sikkert være riktig at noen få mnd er uten eggløsning, sier man ikke at det er en eller to måneder i året en kvinne ikke har eggløsning? Håper du finner EL!
sparkling74 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hallo jentahans, Har selv tatt massevis av EL tester som har vært negative (dvs kun svak strek, når det skal være en like sterk strek der som teststreken). Fikk også negativt resultat den mnd jeg testet i blodet, som viste EL. Jeg kjenner også EL nesten hver mnd (litt smerte og ømhet). Det er nok flere som ikke har EL hver mnd, men det er vanskelig å fastslå ved hjelp av hjemme- testene. Gynekologen sier det er veldig vanlig at slike tester ikke plukker opp EL. Så ingen grunn til bekymring du kan helt sikkert ha EL likevel.... Kanskje varierer tidspunktet tilsvarende som lengden på din syklus?
Jippi! Maibaby! Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg er regelmessig som ei klokke... Ikke at det ser ut til å hjelpe noe...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Et tips er å ta tempen, da vil man se at man har hatt EL og etterhvert få en anelse over hvilke dager man er mest fuktbar på!
jentahans Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 takk for svar alle sammen:) er helt utrolig hvor hjelpsomme og snille folk er her inne:) Jeg har brukt cb el test og i dag viste den egget dere så d betyr at jeg har eggløsning så da kan jeg vel kjøre på i kveld og i morgen.. trenger jeg lenger tror dere?? Krysser fingrene for at oss alle kan gå over til 1.tri snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå