Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg er veldig usikker på hvilken temperatur som er best for barnet...min "sunne" fornuft sier at det beste må være om vi har rundt 25 grader inne og at lille tulla kan få ligge å sprelle i bare body og strømpebukse...hun er bare to måneder gammel. Er jo praktisk for meg også å kunne gå rundt i singlet når jeg ammer, i stedet for å må pakke puppene ut av genser på genser;)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Synes jo 25 grader var veldig mye,jeg da....da hadde sambo dødd...hehe. Neida, men med 25 grader ville jeg kanskje revurdert den strømpebuksa. Du hadde sikkert ikke hatt strømpebukse på ute i 25 grader og vindstille? Håper jeg for babyens skyld.....hehe. Liker å ha det rett over 20 grader, jeg. BAbyen min trives også da. Hater å ha det for varmt, jeg.
2 trollunger :) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Men nå må du ikke glemme en ting, det er kaldere langs gulvet enn oppe i høyden.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 bor i 3 etg....ikke gulvkaldt her, 2 trollunger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå