Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Ingen av delene..Kult å være Harry da :-))
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Er vel ikke harry noen av delene, men å være økonomisk. Mer harry å betale 3 ganger så mye for en vare enn det man trenger for etterpå å klage på dårlig råd!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Harrytur er ukultivert, first price er bare økonomisk.
Himmelblå Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 En harrytur til Sverige må vel være best, First Price innbiller jeg meg har mer vann, salt og fett i produktene sine.
Gjest -<<- Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 First price, sånn om man må velge. Ikke at det er sammenlignbart, men man kan utmerket kjøpe ordentlig mat på Svinesund - mens de fleste First Price-produktene jeg har sett har vært mat som knapt er spiselig enten den er merka FP eller no' annet. Mulig jeg bare har vært i feil sjappe. Forøvrig er det vel noe i påstandene om at FP-produkter ofte er de samme som merkeproduktene, men med en annen merkelapp, jf. for eksempel http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/1137662890.73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå