Gå til innhold

Er dette en dårlig mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner har en datter på 3 år. Hun giftet seg med barnefar i sommer. Det eneste er at hun har fått høre at han har flere saker på seg som handler om misbruk av barn. Dette visste hun om før de giftet seg. Er det ikke da merkelig å gifte seg med han?

Vet jo ikke om hun har sjekket ut om dette, eller om hun bare ikke tror på dette. Jeg vet om dette fra en annen venninne som har hørt til i samme gjeng som barnefar her (man skal jo ikke stole på alt man hører, men likevel) JEG tror jeg ville vært skeptisk hvertfall.. I tillegg ser barnefar skummel ut, men det er kanskje bare min smak da..

Vil noen legge det ut på skravle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, for en god venninne du er som helt klart stoler på din "venninnes" dømmekraft..

Skrevet

En jeg kjenner og en venninne er for meg ikke det samme. Men kan jo velge å stole på hun venninnen som vet dette om barnefar ganske sikkert..

Skrevet

Nå kan det jo faktisk hende at hun kjenner han som er mannen hennes og faren til barnet hennes litt bedre enn det du som bare hører på løse rykter fra bygda gjør da...

Skrevet

Det kan hende, og det håper jeg virkelig. Men tror jeg hadde blitt litt skeptisk i og med det er hans venner som sier dette.

Skrevet

Hun har helt sikkert vært skeptisk også, men hun har sikkert fått avkreftet ryktene siden hun har giftet seg med ham.

Skrevet

vil ikke ha svar fra simsala-bim`er...

HI

Skrevet

og den veninna fra den gjengen hans er til å stolepå eller?

syntes det er skummelt når folk sladrer om andre.

men det er klart man kan jo reagere og det har hun sikkert gjort. men du har ingen bevis som forteller deg noe som helst annent en kansje en sjalu kjærring.

Skrevet

*snufs* Liker du meg ikke??? Jeg som er så søt...

Men du, dersom det virkelig er slik at du tror han misbruker barn så må du jo gjøre noe med det da... Jeg vil ihvertfall ikke sitte på et nettforum og spekulere i hvorvidt denne fremmede kvinnen er en dårlig mor.

Skrevet

Å.. ser han skummel ut??? Nei da ....... huffameien...

Skrevet

vet at ikke du er hi. men jeg jekker meg gjærne opp for din skyld vet du.

til hi

hva med denneveninnadi som er i vennegjenneng til han fyren, får hun og de andre noe utbytte av det siden de vet om dette og fortsatt er venner med fyren. tenk tenk litt. ja dette er satt på spissen men av alle jeg kjenner og meg inkludert hadde jeg kutta en slik forbindelse om jeg viste med sikkerhet at noe slikt var sant.

eller kan det være at han for en del årsiden var sammen med ei som ikkevar 16og ble anmeldt at foreldrene hennes. sier ikke at dette er ok men hadde du ikke gifta deg med en du elsker bare for di for ti år siden da han var 18 ble andmeldt siden kjæresten hans var mindreårig.

rykter kan oppstå av ingenting, og av kommentarer som blir missforstått. de behøver ikke ha rot i sanheten i det hele tatt.

Skrevet

Til belmina og simsala: Det er ikke HI som har skrevet til dere. At ikke folk heller kan legge ut egne tråder hvis de vil være HI.

Ja han ser skummel ut, glattbarbert og skinnjakke, litt sånn nazi. Sa at det var min smak, og det er lov såvidt jeg vet, å mene hva man vil.

Har ingen grunn til å ikke stole på hun venninna mi hvertfall.

HI

Skrevet

Det er nå engang sånn at en del kjerringer lukker øya fullstendig for hva mannen deres driver med. Man kan jo ikke bare sitte å vente på at noen skal ta denne mannen på fersk gjerning mens han forgriper seg på datteren. Nå skal man heller ikke fly rundt med falske anklager i hytt og pine, men du burde kanskje ta en prat med denne moren?

Skrevet

anonym 12.34... Ikke utgi deg får å være noe du IKKE er!! Det er faktisk ganske frekt!!

HI

Skrevet

Se hvem som snakker. Er ikke vanskelig for moderator å finne ut hvem som faktisk er HI her. Men er fint du får glede av å ødelegge tråden til andre.

Man kan selvfølgelig aldri vite helt ettersom man kjenner noen som kjenner, men venninna mi har ikke kontakt med disse nå, har hatt bare. Men det er ikke alle som faktisk tenker på denne lille jenta, hva om?? Venninna mi har ikke barn selv så er kanskje ikke det hun tenker på, eller kanskje hun ikke er helt sikker hun heller.

HI

Skrevet

Ja dette er en dårlig mor. Hun tenker kun på seg selv. Stakkars jenta.

Skrevet

Du vet det fordi du har hørt det fra en venninne som har hørt det fra noen?

Skrevet

Jeg vet det fordi en venninne har hørt til i gjengen til barnefar her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...