*Villekulla* Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Gutten min er to uker og han gjør ikke annet enn å spise og sove. Er det noe poeng i å starte med å ha han i vippestol og lekegrind allerede nå? Eller skal jeg vente til han blir et par måneder?
SaDa Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Du kan hvertfall begynne med lekegrinda nå. Brukte den masse til mine gutter. vippestolen bør han ikke sitte i lenge av gangen i de første månedene
Dotten Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg brukte vippestolen med en gang jeg, men lot henne ikke ligge der lenge av gangen. Hun hadde formiddagsluren sin der fra hun bli noen måneder, men den varte jo gjerne ikke sååå lenge.... Lekegrinda kan de jo godt ligge i, men tror kanskje den kan bli litt stor og "utrygg". Hadde heller brukt en vogge/seng, ev. vogna om den står inne. Ellers er det jo ekstra kos å ha de i armene, så frem til du ikke har mye å gjøre! Grattis med knærten forresten
Plutselig_gravid Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Vippestol kan du legge han i:o) Men, helst ikke så veeeldig lenge av gangen;o) Jeg synes det var veldig greit hvis jeg f.eks skulle dusje. Da tok jeg vippestolen inn på badet så hadde jeg han under oppsyn:o)
*Villekulla* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Hvor lenge kan han ligge i vippestol om gangen da? Hilsen uvintende førstegangsmor...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Enig med de andre her. Bare bruk begge, men stolen kan han ikke sitte i så lenge om gangen. Jr likte å sitte i den å vogge når han hadde mageknip og var lei av å være i armene våre når han var helt liten. Jeg hadde ikke brukt lekegrinda til å sove i visst det er det du tenker? Men jeg hadde lakt han dit med leker rundt seg og over seg slik at han får kikke på de. Vi brukte ikke lekegrinda før han begynnte å krype rundt. Jeg satt han oppi der når jeg skulle på do, sette på en maskin ol eller når han ville selv for å leke seg med noe der.
Dotten Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Ville nok ikke hatt han liggende mye mer en 10-15 min. maks nå i begynnelsen. Du ser jo om han trives eller ikke, men med tanke på ryggen, bør det være korte stunder i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå