Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Samboeren min slo meg i natt. Men han sier at det ikke var med villje. Han har aldri rørt meg før. Han e verdens beste pappa til datteren vår. Skal jeg bare ikke bry meg og glemme det. eller skal jeg pakke tingene mine og datteren vår sine å flytte fra han?
uuups:) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Uff, det første jeg tenkte var gå i fra ham!!!! Men det kommer jo selvfølelig litt ann på hvordan forholdet deres er ellers! Er det første gangen?? Hvis han har gjort dette før eller behandlet deg respektløst på andre måter ville jeg nok ha pakket sakene mine!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 problemet er at vi har vært ilag i 4 år og en liten datter på 8 måneder. Behandle meg som jeg skulle vært laget av sukker. Han var/er verdens beste kjæreste. Nettopp kjøpt oss hus ilag.
uuups:) Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Hvordan slo han deg da?? En gang eller? Var det i et raserianfall? HAr ikke opplevd dette selv, men har en veninne som ble slått flere ganger. Tilslutt slo han henne så mye at det sto om liv!! Helt forferdelig. Men tror og at det er mulig å bli så sint at en ikke vet hva en gjør, men at det aldri vil gjenta seg!! Tror du må stole på deg selv og hva du føler. Tror du det kommer til å gjenta seg! Dersom du blir i forholdet må du for all del ikke finne deg i at det skjer igjen!! Kan vel egentlg ikke gi deg noen råd! Annet enn stol på følelsene dine! De som slår gjenntatte ganger kan jo også være utrolig fine mennesker, snille og gode utenom raserianfallene! Men det er jo ikke nok til at forholdet er verdt å fortsette! Bare til ettertanke! Ingen som fortjener å bli slått!!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hvordan hendte dette? Kom du i veien for knyttneven hans eller noe?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 slo meg istade får senga. får jeg kom bort i såret som han har vært å syd. skulle slo i sengen men traff puppen min som jeg har så vont i etter jeg ammet lille mor. SÅ det er vil min skyld at han slo meg.
uuups:) Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Det er aldri noen sin skyld at de blir slått!!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Du kom ved et uhell borti et sår. Han ble sur og skulle slå senga, men traff deg istedet. Gjorde du en brå bevegelse som gjorde at du tilfeldigvis kom mellom senga og knyttneven? Dette er uansett ikke din skyld. Det var et uhell.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 nei lå helt stille i senga men han sa at han feil beregnet avstanden mellom oss. Han vet ikke hva godt han skal gjøre. laget middag mens jeg og lille mor va ute å lekte. kom hjem med roser og yndlings sjokoladen min. laget kort til meg på jobb som det sto masse fint om meg og hvor mye jeg betyr får han.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Hærregud da,går vel ikke fra samboeren din fordi han tilfeldigvis slo deg istede for senga. er ikke din skyld nei,men uansett litt teit å gå fra han av den grunn,han mente jo sikkert ikke å treffe deg da!! du sier jo dere har det supert ellers,så hvorfor tenker du tanken på å gå fra han for den grunn?
uuups:) Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Tror nok dette endte opp i et tulleinnlegg. Synd at folk skal spøke om sånt! Enten var Hi ikke seriøs, eller kom det noen inn å ødela tråden!!!
uuups:) Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Glemte å skrive at det er faktisk folk som opplever dette daglig, så dersom det var tull er det utrolg dårlig gjort å spøke om sånt! Dersom det var seriøst ordner det seg vel for HI og samboer håper jeg;)
turbo30 Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 dette høres ut som et hendelig uhell, klart han har sikker vont i såret, og bedømmet litt feil.du burde ikke ha spurt en gang om dette.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 Jeg ville ikke ha gått for det der. Jeg ble etter å ha blitt slått flere ganger. Og han klarte å stoppe, fikk hjelp. Er lenge siden nå. Men generellt vil jeg råde folk til å gå hvis de først blir slått, jeg tror de fleste som krysser den grensen vil ha vanskelig med å gå tilbake. Men jeg vet og hvor vanskelig det er å gå. Nok om mitt, jeg synes ikke det du beskriver er vold, det er et uhell. Selvsagt er det ikke din skyld, men han slo deg ikke med vilje. Jeg satte visst kneet mitt rett i ** på min mann en natt i søvne, var ikke meningen selv om det sikkert var like vondt for han;)
turbo30 Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 fyren virker jo snill som et lamm etter det som har skrevet, syntes fremdelsedet er bare vås å ta opp et likt tema av en engangs foretredelse,kan jo ikke straffe noen for når begge er skyld/ vært uheldig er jo helt urimelig å tenke i di baner
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Om det var et svar til meg (anonym over deg) så er jeg enig i at dette ikke er vold, og det virker meningsløst å gå for noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå