1stor1liten =) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 jeg har hatt noen faste vakter siden jeg startet i jobben jeg har nå for litt over 1 år siden. nylig fikk jeg 4 nye vakter i mnd. må jeg spør etter ny kontrakt da? sjefen har ikke nevt noe. tenkte litt på når jeg skal ut i perm. også at jeg får alt med meg
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg skrev kontrakt på tre mndr for prøvetid, og da jeg fikk fast stilling så fikk jeg ny kontrakt på det, som inneholdt antall timer jeg SKAL ha pr måned. Så det tror jeg du må ta opp med sjefen din, så du får riktig utbetaling i permisjonstiden *
Kamomille Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Dersom du har fått flere faste vakter, bør du spørre etter ny kontrakt. Men det har ingenting å si for en evt fødselspermisjon. permisjonpengene blir regnet ut fra hva du faktisk har tjent og ikke utfra hva som står i kontrakten din!
1stor1liten =) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 ok.. jeg får høre med sjefen, er nok greit å få kontakt med riktige timer på uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå