Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Noen ganger blir det bare altfor mye; vi har flyttet inn i nytt (gammelt) hus, her er det "tusen" ting som skal gjøres, vi må kjøre sak mot forrige eier pga. lovstridige feil ved eiendommen (overledning på badet, manglende overvannskum i hagen etc.), bonusbarn som krever ekstra oppfølging med lekser og som prøver å tilpasse seg nytt miljø, frokost, matpakker, middag og kvelds må lages, bonusbarn er overvektig og trenger spesiallaget mat, malingsspann og esker overalt og en pokkers vaskemaskin som stadig er på vandring!! I snart fem uker har jeg bedt om at maskinen blir vatret opp, og nå dytter jeg den rett og slett på plass selv! Fingrene/hendene mine dovner bort både natt og dag og bekkenløsningen sørger for redusert bevegelighet og behov for redusert tempo. Jeg jobber halve dager, og mest hjemmefra takket være grei arbeidsplass. Men jeg holder jo på å gå på veggen... Skal dette liksom være min tilværelse i over et år framover? Har termin i desember. Og egentlig har jeg ingen grunn til å klage... vi er jo kjempeheldige som har fått dette huset med sjøutsikt og alt, og har til og med penger til å fikse det som skal fikses. Bonusbarna er glade for å ha flyttet ut av blokkleilighet og har endelig fått egne rom. Nye venner har de fått også. Bare litt frustrert nå... må finne på noe hyggelig å gjøre. Puh...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Du trenger jo ikke svar her du...du snudde jo alt til å bli positivt selv. Hihi ...uff i starten av innlegget, ble jeg faktisk stresset selv. Men bare du klarte å snu det til noe positivt. Hehe Du får trøste deg med at det alltid er lys i tunnelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå