Snuppa! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg kjøpte hvitløksbrøda,de var veldig god. Kjøpte kyllingfilet en dag jeg hadde dårlig råd,grøssa litt på ryggen av at det var first price. Men den var veldig god,og jeg lever enda Hvilke erfaringer har dere?
fleXibel Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Har prøvd det meste av produktene.. mange av de er kjempeflotte synes jeg Har enda ikke prøvd kylling fileen men det pleier vi å kjøpe under våre Harry-turer te sverige
NessaS Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Vi har prøvd ganske mange First Price-produkter. Krydder til taco - jeg syns det er mye bedre enn Santa Maria (som jeg kaster opp av bare jeg kjenner lukta, vet ikke hvorfor) f.eks Leverposteien er god Makrell i tomat er helt grei Brød Tortillachips Soft tortillas til taco Røkte kjøttpølser Ketchup Prøvd ganske mange faktisk, kommer ikke på så mange i farta. Jeg syns de er helt greie alternativer til (de dyrere) merkevarene. Men majonesen holdt jeg på å kaste opp av. Blææææh. (Levd på en inntekt i to og et halvt år, så har spart penger der det kan spares)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Taco-produktene er helt greie. Tortillaene er som regel like "ferske" som de andre. Sprøstekt løk. Smaker ikke forskjell engang. Baguetter. Sånne halvstekte. Helt like de andre. Kokt skinke. Smaker bedre enn Gilde sin.
MammantilKaja Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Synes soft tortillaene er best! Ordentlige myke. Er fin den tacopakka til 9kr også. Ellers må jeg ha mills majones og enten idun eller heinz ketchup, og stabburet makrell i tomat... Kan kjøpe tørrvarer og basevarer fra First Price. De har sikkert mer bra som bør prøves. Blir jo alltid nysgjerrig på nye ting;)
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Taco pølser (tykke uten skinn) rivost ketchup bananer husholdningsaft toalettpapir f.p brus, appelsin og champange baguetter sprøstekt løk eplene f.p gulrot margarin vanlig bordsmør Ja der er masse som er helt greit der som du sparer masse penger på! Men det som ikke er godt er: Kaviaren leverpostei tomatsuppe pasta smøreost Men det er hva jeg liker da hehe
Søte små Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Torskefilet ! Den er god. Tom ungene spiser fisk da. Også har vi enda ikke funnet et eneste ben. Det er sjelden vi har "benfri" fisk uten å finne noen ! Ellers bruker vi mange av produktene og er stort sett veldig fornøyd, med unntek av ketchup og majones.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Bleiene..... helt greie Appelsin juice............ æsj æsj og atter æsj Hvitløksbaguetter............. nam nam Dusjsåpe.............helt grei Ketchup.......... helt greit
DenherJenta Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 hvilke butikker selger first price produkter da??
Gjest Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Har prøvd mye men er dette jeg kjøper ofte: Kneipbrød (og jeg som aldri har likt kneip...) Smør til brødskiver Baconost Gulost (den er bedre enn Norwegia synes vi) Håndsåpe Appelsinsaft (det er jo nesten umulig å finne saft uten kunstig søtstoff) Ansiktsservietter Servietter Kokt skinke Kyllingfilet Hv.løksbag. tja.. det var vel det jeg kom på sånn i farten....
heldigec Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Mange First Price produkter er produsert av merkevare-leverandørene selv som overskuddsproduksjon og holder dermed samme kvalitet og ofte smak som merkevaren. Dette er faktisk et "problem" da kvaliteten er høyere enn prisen skulle tilsi og dermed stjeler markedsandeler fra egne merkervarer. Derfor er de stadig på jakt etter nye og rimeligere alternaiver. Min erfaring med produktene er at de er helt på høyden, og noen ganger til og med bedre! (Eks sjokoladepålegget...hehe) Hvordan jeg vet dette? La meg bare si at jeg har innsideinformasjon...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Har prøvd ganske mye av first price produktene & er veldig fornøyd jeg ...
RompeRock Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 Har prøvd, og bruker, flere produkter. Men en ting: Vårrullene fra first price (eller var det euroshopper?? Hmm, husker ikke!) smakte ikke godt! Så de anbefales ikke.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Tacosaus Salsa Soft Tortilla Gulrøtter Løk Hvitløksbaguetter Alt dette er helt bra. Ikke prøvd noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå