Lillespireengangtil Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Synes dere det er veldig viktig med svingbart forhjul på ei sportsvogn?Har sett på ei emmaljunga y2k,men eneste minuset er at forhjulene ikke er svingbare..
Gjest mor75 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Nei! Svingbart forhjul gjør ting enklere i kjøpesenter, butikker osv. Men ute er det mye bedre med fast hjul. Ellers sliter du hver gang det kommer en fortauskant el lignende.
Lillespireengangtil Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Det var da endelig bra, siden jeg går minst mulig inne på kjøpesenter osv med vår 1,5 åring som ikke er særlig tålmodig i butikker lenger:)
betty74 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Mange svingbare hjul kan låses. På den måten kan du jo velge hva som passer best der du er til enhver tid. Vogner med svingbare hjul er jo veldig lette å trille, da..
stolte Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 For meg er svingbart forhjul et must! Men helt klart best når man kan låse det opp/igjen fra trillehåndtaket. Da kan man enkelt sette det til fast når man skal gå i ulendt terreng. Jo tyngre ungen blir jo bedre synes jeg det er m svingbart forhjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå