Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Virker som om enkelte her inne kan "ture" fem som de vil, så har du de (en ?!) som blir "nappet" ut, så de som blir slettet helt..hihi....Skjønner ikke helt det "slette" systemet deres jeg.
ragna Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 tipper det var en gjeng med sauer som gikk isammen og buhuuuuet til moderator igår kveld. kanskje sauene er moderator selv? skjønner ikke helt fremgangsmåten jeg heller. vi vet jo at yppert er bamsefar i lia, kunne ikke gjort en flue fortred
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 ja, men forskjells behandling vil nå jeg kalle det da. Sikkert kjentfolk eller utrolige gode ræv-slikkere...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 heyyyyyyy...jeg bamsefar og ufarlig? Dette er hets vennen:-) Jeg er ond og farlig så det så...:-)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Ps. liker du nicket mitt eller? Ble såååå inspirert av et annet innlegg her...*ler*
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jahaa...hehe. Men hvorfor nappes du vekk heletiden doktor. kan ikke forstå at du er noe værre i "kjæftn" nå enn før.... FERKLAR DÆ !!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Synes faktisk at jeg har blitt snillere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå