Jordbær1975 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hei Har fått låne en vugge vi skal bruke de første månedene. Er det noen som kan anbefale hva slags madrass vi bør kjøpe til den? Det er kun denne senga barnet har, foruten vogna. Hilsen
tobylina Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg kjøpte en skumgummimadrass hos en skumgummiforhandler! Selgeren sa at de fleste valgte denne type madrass til vugge. Madrassen min er bare 5 cm tykk, men jeg skal ha lammeskinn over. Har også en overmadrass som jeg sydde selv etter restene av en ødelagt overmadrass, men det er mulig at jeg dropper denne, for jeg er redd for at madrassen da blir for høy og at ungen vil falle ut. Tror det holder med skumgummimadrass og lammeskinn :-) Jeg skal også bare ha vugge og vogn i første omgang.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 vi skal ha sprinkelseng med fjørmadrass på soverommet, men vugge i stua... og den er ikke standard str for pappa har laget den så jeg gikk til en slik forhandler og kjøpte skumgummi som de kuttet på mål... kjøpte 8 cm tykk, for syns 5 cm ble litt lite...ga 160 ,-
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Kjøpte madrass og overmadrass på IKEA, til sprinkelseng, og skar den til. Sydde inn trekket så det passet. Gjorde tilsvarende med overmadrassen. Kjennes bra ut det! (Tykk og god madrass..) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå