lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hei tok en cb digital i dag å i følge den er jeg gravid :-D, men er litt redd for at den viser feil, noen som har opplevd d???
Bomsedeisi Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hei. Den er mer enn 99% sikker så gratulerer du er GRAVID!!!! Lykke til i svangerskapet
lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 å da vert jeg lettet...hehehe.... ser du venter i mai...når?? jeg har vist mens termin 17 mai...
1baby,og 1 spire Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Er inne fra 2 trimester. Gratulerer så masse.Brukte samme test som deg. Og er nå 13+2 alle jeg også snakket med på lege kontoret osv så at det er veldig sikkert med hjemme tester. På lege sentret jeg går til hadde dem aldri vært borti en test som viser gravid ,og så i etter tid vært feil.Så du kan nokk bare slå deg til ro og nyte tiden fremover.
Bomsedeisi Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg har mens termin 11 mai Kom inn på mai-klubben, der er vi mange som er ca. like langt på vei.
zadine Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Heia Tok en CB digital på fredag, og den viste GRAVID. og jeg hadde egentlig IKM mellom mandag og onsdag. Har visst menstermin 16 mai. Har masse murringer nederst i magen, og synes å kjenne det igjen fra forrige gang jeg var gravid. Men jeg er også som deg, redd for at den skal vise feil. At jeg ikke er gravid alikevel. men det er en herlig følelse å være gravid igjen;-) Jeg skal nyte den så lenge den varer;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå