Gå til innhold

lite liv i uke 27

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag stod jeg opp kl 07. Har enda ikke kjent noe til den lille..... Noe jeg normalt ville gjort til nå. Med elste mann ble han tatt med haste snitt, bla pga lite aktivitet. Jordmor har derfor sagt at jeg bør si fra viss det er nor som bekymrer meg i forhold til aktivitet, så de kan følge meg bra opp. Nå lurer jeg på, er det for tidlig å ringe? Er jeg hysterisk da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til jordmor og få den lille sjekket du:)

Så blir du mer beroligende.

Skrevet

hei. er selv i uke 27! og synes du skal ringe jeg! er ikke sikkert noe er galt ;) men greit å få det undersøkt?! ikke sant, så slipper du å bekymre deg! du er ikke hysterisk! det kan jeg forsikre deg :) post gjerne meld etter at du har ringt, hvis du vil.

Skrevet

Takk for svar. Har ringt nå, og jordmor var litt opptatt,så hun skulle ringe opp igjen.

Skrevet

Ja dra å bli undersøkt.. jeg er åsså i samme uke var i forrige uke og jeg gråt og var helt bananas!!=/ De sa jeg ikke var hysterisk og ble tatt godt vare på... alt viste seg å veære ok heldivis men det er bedre å sjekke...=) lykke til da håper hun ringer snart ... det er grusomt å vente

Skrevet

ok, hun må ikke drøye nei.. men det er jo egen tlf vakt, så det kan jo ikke ta lang tid!

Skrevet

Godt å høre at det har gått bra med andre.... Tror egentlig ikke hun ser på meg som en hysterisk person, så blir nok tatt alvorlig..... Men nå kan hun godt ringe opp igjen. Tror nok hun skjønner hva det gjelder når hun ser jeg har ringt.

Skrevet

Kjenner jeg blir utolmodig her, hun har ikke ringt enda.... men hadde en annen gravid hos seg, så det tar vel sin tid....

Skrevet

hmmm, synes du skal ringe igjen jeg!ringte du helsestasjon eller føden? kan jo ringe føden!!!

Skrevet

Tror jeg venter litt til. Føler min jordmor forstår hvordan min situasjon er, vi har snakket en del om det. Slitsomt å måtte forklare for flere jormødre om beskjeden jeg fikk på sykehuset med første. De sa at viss han hadde vært i magen en uke til, hadde han nok ikke vært her i dag...

Skrevet

tung beskjed å få. men skjønner at du da vil vente! håper hun ringer tilbake snart, kanskje hun har sneket til seg litt lunsj. så etter ett burde hun jo da gi lyd..

Skrevet

Er du der? pratet med jordmor no?

Skrevet

Etter hun ringte tilbake fikk jeg komme dit med en gang. Fant hjertelyden med en gang, men sendte meg likevel til ul.Der såg de på barnet og sjekket gjennomstrømning i navlestrengen.Barnet hadde det bra, satt i sete, derfor kjente jeg ikke noe. Hadde foresten vekstavvik på +15%, så det er ikke noe lite barn. Skal også inn en gang i uken siste mndene for å ta registrering. Så kan absolutt ikke klage på oppfølgingen jeg får. Blir forresten en gutt!

Skrevet

ååååh, så fint at alt gikk bra med deg! tenkte mye på deg skjønner du. Gratulerer med prinsen i magen din :D så utrolig herlig da !!!!;')

Skrevet

Kjekt å lese at alt gikk bra=)) gratulere med prinsen arti du fikk vite hva det ble da=)) lykke til videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...