Gå til innhold

Akvariefisk, hjort og dodobirds!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ny liten betraktning fra paradis på jord!

I og med at det er vinter her nede, så har vi vært på farten og gjort litt av hvert fremfor å ligge å brune flesket i sola..... og flesk har det jammen blitt mer av... Maten er simpelthen fantastisk!!! En såkalt buffet-middag består av at kokkene står på rekke og rad tilbereder akkurat det man har lyst på der og da!

Vi har vært på katamarantur på havet... sett delfinene leke seg og snorklet sammen med nemo og vennene hans!

I går var vi på Atv-tur i fjellene. Flere timer med kjøring i fantastisk terreng. Lokalbefolkningen fikk vist frem villdyra sine....hjort og smågris... til meget munter reaksjon fra meg og Snuldermannen...

De lokale menneskene er like stolte over å fortelle om den utdødde dodo bestanden.... hvordan den ble utryddet på grunn av at den var feit og lat!

Som avslutning på denne fantastiske ferien skal vi i morgen til en resturant som ligger på stranden og som vi blir fraktet i båt til. Vi var der en tur forrige uke, og det er en helt spesiell opplevelse... Man sitter ute under stråparasoller og spiser... graver tærne ned i silkemyk sand, og drikker en uanstendig mengde lokal hvit rom!!!

Selv om solen ikke har skint fra skyfri himmel mer enn ett par dager, har jeg blitt lovlig mye blondere og brunere (i tillegg til feitere..;=)

Gruer oss allerede til de 19 timene det tar å komme seg hjem, men jammen har reisetiden vært verdt det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så fint dere har hatt det!

Nyyyyyt resten av ferien!

Klem!

Skrevet

For en deilig tur, og du har klart å kose deg enda så lite du trodde på det.... Jeg er så glad for det jeg! Hurra for deg, og for dere og for gifting og bryllup og alt!

velkommen hjem snart, og kos dere masse den tida dere har igjen!

klem fra

Skrevet

Høres ut som en fantastisk flott ferie og bryllupsreise:)

Kos dere masse resten av dagene!

Skrevet

Åh, høres fantastisk ut! Godt å høre at dere har det så bra!

Kos dere videre, og lykke til på hjemreisen!

klem.

Skrevet

Så fantastisk å lese om alle deres opplevelser formidlet her. Gleder meg til langversjonen med alle detaljene som får oss andre til å dåne i ren skjær misunnelse.... *smiler*

God tur hjem. Alle timene på reise er garantert verdt de minnene dere har med dere i bagasjen!

Klem klem

Skrevet

Høres ut som en drøm Snulder hulder:-)

Kan tenke meg dere er lekre og brune nå og klare for høsten i hjemlandet!

Tenk hvor fort dagene flyr, dere er i paradis og vips så er dere hjemme hos klanen igjen:-)

Nyt hvert sekund - dette er rent påfyll på energikontoen:-))

Ha en fortsatt flott ferie og hilse Snuldermannen masse fra oss her:-)

Skrevet

Det høres jammen deilig ut! Så bra at dere har kost dere, opplevd og nytt hverandre. Lang reisevei er en liten pris å betale for noen dager i paradis :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...