Gå til innhold

Hvis dere har lyst til å titte....:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du verden for en fin konfirmantjente - og fin-fine bilder!

 

:o)

Skrevet

så fin konfirmant du har! blid og pen og stor og alt.... blir de sånn veldig fort??? jeg har en sånnen om 8 år jeg.... SHIT!

 

 

Men jammen var hun fin jenta di!!

Skrevet

Tusen takk. JA...de blir så store veldig og altfor fort :)

 

Synes ikke det er lenge siden hun ble født,og hvor ble alle årene på barneskolen av? Neste år begynner hun på videregående...

 

Hold tiden fast og nyt dem!

Er jo så heldig å få disse årene en gang til med lillegutt :))

Skrevet

For ei flott jente du har:-)

Tenke meg du er stolt ja, og takknemlig for at dagen ble så fin!

Skrevet

Takk for titten. En veldig flott jente! Synes hun ser voksen ut for alderen jeg, gjør hun det til vanlig også?

Skrevet

Takk for det :)

Hun er nok voksen for alderen på mange måter både i kropp og sjel.Men synes mange av venninnene hennes ser like "voksne"ut.For selv om det ytre viser en ung dame,er hun også på mange måter enda et barn.15 vintre er ikke så veldig mange årene å bli stor på :)

 

Så på bilder av meg og min vennekrets på samme alder...så utrolig små og barnslig vi så ut i forhold....jeg tror tiden ungene vokser opp i nå gjør dem fortere store...

Skrevet

Å, så fin hun er!!! Gratulerer med vel overstått :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...