Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 http://www.trollkid.no/ Hadde passet perfekt i gangen på hytta (fjellhytte) Kjempekul, synes jeg :-)
___ Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Morsom, men om den skal stå på gangen på hytta blir det så sjelden ungen ser den at jeg nok vil si du kjøper den til deg selv. Tror ikke jeg hadde villet bruke såpass med penger på et barnemøbel som knappt nokk kommer til å bli brukt.
fleXibel Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Nja.. litt artig, men..vet ikke om jeg hadde kjøpt den nei...
m-mamma Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Artig, men så litt vond ut å sitte på...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Den blir jo brukt til å henge klærne hans på, og så kan han sitte på den når han kler av og på seg sko, skiski etc. Den er lav i setet, og jr liker å sitte når han kler av og på seg. I tillegg til "stumtjener effekt" er det skap under til å ha sko og klær i. Skjønner ikke hvordan du kan si at den knapt kommer til å bli brukt, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå