Gå til innhold

sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Er det noen andre som har det slik som meg?

Til vanlig har jeg god sexlyst og sambo og jeg har sex flere ganger i uken.

Men nå når jeg er gravid,så har jeg ikke lyst på sex med sambo. Føler meg usexy og lite vel med den voksende magen,selv om sambo sier han synes jeg er nydelig.

Derimot kan jeg ha min egen kosestund alene å onanere...men det får jeg ikke til å fortelle sambo. Får slik dårlig samvittighet i forhold til han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen her ja............ MAX 1 gang i md det blir action på min mann..... Stakkars

Skrevet

det samme her også men jeg kan som du onnanere daglig, det er deilig hehe...får meg heller ikke helt til å si det til min samboer,er redd for at han skal føle seg støtt bort eller noe...

Skrevet

jeg har det også HELT likt som deg!! Men, jeg passer på å kose en del med han da;) Han går fortsatt rundt og plystrer og smiler, så jeg tror han er fornøyd uansett!

Skrevet

har ikke hatt lyst på sex på 6 mnd jeg... stakkars mannen min...

Skrevet

Dette er litt vanskelig, da.. For vi (i alle fall jeg) "krever" jo av mannen at han skal forstå alle mine behov og alt som skjer med kroppen min, mens vi kanskje glemmer at mannens behov er like viktige, SÆRLIG NÅ....

Min sexlyst er ganske variabel, noen uker får jeg ikke nok, mens andre uker har jeg det ikke i det hele tatt. Og å krype til køys for å ha sex blir jo da ikke noe kos. Men jeg synes alikevel hans behov er like viktige som mine, og selv om jeg ikke tvinger meg selv til samleie, synes jeg det er topp når jeg kan gjøre andre ting for ham... Og da blir det lettere for meg å forklare at jeg ikke har noe særlig lyst på samleie, og han setter pris på det jeg gjør. OG han får mer lyst til å kose med magen og stryke meg på ryggen og tappe i badekaret og servere meg digg mat osv... Forrige helg hadde han kjøpt nye badeoljer til meg, tok med seg de to minste gutta våre på tur og lot meg få en selvdiggerdag hjemme alene! Og en mann som ikke blir forstått er kanskje ikke like oppmerksom på våre behov som en som tusler rundt og er tilfreds... på alle måter...

Bare en liten tanke...

Skrevet

Har det på akkurat samme måte som deg anonym... har ikke hatt sex på 2 uker nå.. huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...