Gå til innhold

Barnehage/ Kontantstøtte??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan satsene er om jeg har prinsessa i barnehage 2 eller 3 dager i uken? Hvor mange % får jeg i trekk på kontantstøtten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg har forstått det riktig, så kan du trekke ca 20 % av kontantstøtten, per dag du har snuppa i barnehagen. Har du henne der 2 dager i uka, får du kun 60 % kontantstøtte.

 

:)

Skrevet

Kontantstøtten beregens ikke etter hvor mange dager barnet er i barnehage, men hvor mange oppholdstimer barnet er tilbudt. Antall oppholdstimer avhenger av barnehagens åpningstid.

 

Du kan gå inn på www.nav.no og se på satsene i forhold til oppholdstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...