¤3M¤ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Noen som vet hvordan satsene er om jeg har prinsessa i barnehage 2 eller 3 dager i uken? Hvor mange % får jeg i trekk på kontantstøtten?
Dotten Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Om jeg har forstått det riktig, så kan du trekke ca 20 % av kontantstøtten, per dag du har snuppa i barnehagen. Har du henne der 2 dager i uka, får du kun 60 % kontantstøtte.
Kamomille Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Kontantstøtten beregens ikke etter hvor mange dager barnet er i barnehage, men hvor mange oppholdstimer barnet er tilbudt. Antall oppholdstimer avhenger av barnehagens åpningstid. Du kan gå inn på www.nav.no og se på satsene i forhold til oppholdstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå