lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 jeg her ikm på torsdag men tok en cb digital i dag alikevell... og til min store glede sto d gravid.... men jeg er jo litt skeptisk da for at det skal være en feil at jeg ikke er gravid alikevell...d var jeg sist å. så jeg lurer på om noen her inne har opplevd d at den har vist feil??? takker for svar....
Lillegull og spiren Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 gratulerer sååå masse:) den viser ikke gravid om du ikke er det,så den kan du stole på gratulerer sååååå masse:)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer så masse-så kjekt for deg:-)))))) kos deg med den voksende magen:-)))))
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hei... Jeg testet med den nye CB digital og den gamle CB digital og begge var pos..Testet en uke før IKM...Altså testet da 8-9 dager etter EL..=o) Er i dag 14+1 uker på vei... Så: Gratulerer så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå