Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Har barnefaren rett på sykemelding ved en senabort? Fysisk så har jo ikke han vært igjennom noe, men psykisk kan det jo være nesten like ille for han som for moren?
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 det vil jeg tro at barnefaren også har rett til,& få en sykemelding.det er jo godt for dere begge & ha hverandre en stund fremover nå.da må han vel til sin fastlege & få seg en sykemelding.er nesten 100% sikker på at han får detpå lik linje med deg.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ja, det er vel verdt et forsøk i alle fall...
Frukten og To små Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 hei. trur ikke han har krav på sm. men legen har nok god forståelse over hva han har gått igjennom og vil garantert gi han sm! huff, ikke tenk på det,, det ordner seg.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 mhm. håper virkelig han får det, for han har ikke akkurat "råd" til å ta seg fri heller. hadde vært fint å ha han hos meg. men det ordner seg vel
Frukten og To små Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 gjør nok det skal du se. bare be han om å bestille time du!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 JA! Dette er noe av det værste som finnes å gå igjennom psykisk...folk får sykemelding for utbrenthet, og det er jo ikke så ille som dette. Jeg leste på en engleside om ei som mista babyen sin i krybbedød...da blei faren også tatt på alvor, og fikk sykemelding og oppfølging av psykolog/sorggruppe. Menn blir ofte glemt når det gjelder sånne ting, noe som jo ikke er gunstig i deres sorgprosess. For å si det slik så kommer jeg personlig til å banke opp den legen som ikke gir ham sykemelding!!! Ja, er mye følelser inni bildet her...synes det er så trist det som har skjedd, og vil at dere skal ha muligheten til å ikke måtte tenke på jobb og penger de neste ukene. STOR klem!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Tusen takk Riga ;-) du høres ut som en tøff dame :-P nå har i hvert fall kjæresten bestilt time hos legen så det er et skritt i riktig retning.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Ja, har får sykemelding om han går til legen! Det fikk ihvertfall samboeren min da vi mista Alexander! Ble vel skrevet psykisk stress tror jeg på sykemeldingen! Krev sykemelding! Han har tross alt mistet et barn han og!!!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Nå har kjæresten vært hos legen og han har fått sykemelding i to uker, men det var visst ikke noe problem å få den forlenget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå