Gå til innhold

mayaya


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er din hemmelige venn. I morgen skal jeg på shopping, og lurer på om det er noe spesielt du ønsker deg. Hvilken farger liker du og hva trenger du...

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wiiiiiiiii - så spennende

 

Vet du - jeg er superfersk i faget jeg da... Så her trengs det meste :P

 

Brads, eyelets (nye ord jeg har lært meg!!) er vel kjærkomment, dies trenger jeg jo etterhvert... hmm.. tja, det meste :-)

 

Nå vet jo ikke jeg om du driver med scrapping selv da, men du kan jo evt høre med de i butikken?

 

Jeg blir uansett glad, bare for å få pakke jeg da!! :-D

Skrevet

Nå er gaven kjøpt og er klar til å pakkes. Jeg skal sørge for at den går med posten i morgen, er du heldig så har du den på fredag...

 

Klem din hemmelige venn!

Skrevet

Tuusen takk for den FLOTTE pakken! Der var det jo masse greier som jeg gleder meg til å ta i bruk!! Spesielt papiret var flott! Hihi! Jeg var så spent at jeg måtte åpne pakken right away, på butikken :-p

 

Meeeen - hvem er du da? Hmmmm...... ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...