Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hei! Jeg er din hemmelige venn. I morgen skal jeg på shopping, og lurer på om det er noe spesielt du ønsker deg. Hvilken farger liker du og hva trenger du... Klem
mayaya Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 wiiiiiiiii - så spennende Vet du - jeg er superfersk i faget jeg da... Så her trengs det meste Brads, eyelets (nye ord jeg har lært meg!!) er vel kjærkomment, dies trenger jeg jo etterhvert... hmm.. tja, det meste :-) Nå vet jo ikke jeg om du driver med scrapping selv da, men du kan jo evt høre med de i butikken? Jeg blir uansett glad, bare for å få pakke jeg da!! :-D
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Nå er gaven kjøpt og er klar til å pakkes. Jeg skal sørge for at den går med posten i morgen, er du heldig så har du den på fredag... Klem din hemmelige venn!
mayaya Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Tuusen takk for den FLOTTE pakken! Der var det jo masse greier som jeg gleder meg til å ta i bruk!! Spesielt papiret var flott! Hihi! Jeg var så spent at jeg måtte åpne pakken right away, på butikken :-p Meeeen - hvem er du da? Hmmmm...... ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå