Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Nå bare må jeg spørre dere damene som har greie på ting! :-) Hadde mensen, kanskje litt mindre enn vanlig?, var ferdig for litt over en uke siden. Skal da egentlig ha el nå i dag (har 29 dagers syklus). Men nå har jeg ikke tålt mat siden lørdag... Løper på do, og kaster opp/brekker meg noe... Dermed begynner damene her på jobben å "mobbe" meg.. hihi "Det kan vel ikke være noe som går over om 9 mnd??" Og det kan vel ikke være det???? Noen som har noen tanker på det? Har forresten vært kvalm/uvel siden fredag i forrige uke når jeg tenker meg om...
Bomsedeisi Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Tja kanskje, noen har jo blødning selv om de er gravide. Ta en test for sikkerhetsskyld og la oss vite hvordan det går
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Hmm, begynner å tro at jeg får gjøre det.. Skal på ferie ganske snart, og da kan det jo være greit å vite om jeg skal være fast sjåfør ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå