Gjest Sekretøsa Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde sopp en gang i mai, da brukte jeg den herre canesten med sånn pille.. det gikk jo bra, og kunne brukes av gravide, men nå er det jo bare 6 dager til termin... er det noe særlig og dytte noe langt oppi der da??
lille je Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg tok en kur ganske nært opptil fødsel. Det var jordmor som anbefalte det, hun sa at ungen kunne bli smittet under fødselen hvis ikke. Du må selvsagt bruke fingeren for å dytte greia oppi da:) Ikke den duppedingsen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 ja, det er greit, det gjorde jeg forrige gang også, brukte ikke den pinnen! Men er så redd for og "dytte for langt...."? Vil jo ikke at ungen skal ha hodet fult av hvit gugge når han kommer ut ) Hehe
lille je Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hahaha! Min hadde ikke det da, om det er noen trøst:)
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Ta heller en tampong med naturell yoghurt....
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hehe ) Nei de har kanskje ikke det ) Men sist jeg tok den pilla, så fikk sambo sånn gauk på tissefanten sin 3 dager ETTERPÅ, når vi hadde sex... lite delikat! Haha! Får satse på at han slipper og komme ut med hvitt hår ja ) Da løper jeg og kjøper
lille je Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Haha! Syns jeg ser det:D. Tror nok eventuelle rester kommer med fostervannet i såfall:))) Men OM han kommer ut med hvitt hår må du ta bilde av det:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå