Matja Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg ser at det er flere som stiller spørsmål om ting som skriver i parantes på slutten at innlegget ikke er ment som kritikk. Jeg gjør det selv fordi det virker som om noen her tolker alt i verste mening. De har kansje dårlig samvittighet i forhold til de tingene det blir spurt om. Men jeg mener at vi bør holde oss for god til sånt! Jeg blir sprø av suring og "Legg deg på en spikermatte, din drittkjerring!" Spesielt når de sureste på død og liv skal være anonyme!! Måtte bare si det
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 enig med deg, men har skjønt at takhøyden her inne er ganske lav og det er ikke alt som er "tillatt" å skrive om ..bare se på det innlegget om sex lyst, der står det jo faktisk at man bør snakke med det med veninner og ikke her. altså har man ikke sexlyst når man er alenemor eller? snodig altså! og det var bare ett eksempel, kunne funnet hundrevis til! nei folkens, nå må vi slutte og være så dømmende og heve takhøyden her inne
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 det sto ikke legg deg på en spikermatte din drittkjerring.. det sto kan ikke du bare tryne på en spikermatte.. det var forøvrig jeg som skrev det, husker ikke hvorfor jeg signerte med anonym men jeg mener fortsatt utsagnet hennes fortjente min kommnetar når det hadde så utrolig lite innsikt som det hadde... for det var min oppriktige mening om hennes innlegg at hun kunne tryne på en spikermatte, skyt meg den som vil..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 ååååååååå for 100000 gang, jeg skrev :jeg diskuterer det heller med venninner en her på dib. JEG, skjønner du???!!! jeg bruker disse sidene hvis jeg lurer på noe, ikke for å diskutere sex. men alle som ønsker og diskutere det må jo gjøre det!!!! dessuten ikke dømmende, skrev jo også at en elsker kunne anbefales... kanskje vi heller skulle slutte og tolke alt, hvert eneste ord, i verste mening????
Matja Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Ja, det skulle jo bare mangle om denne linken også ikke skulle få en "sur" undertone! Puppen, selv om det var du som skrev det med spikermatten (er du Tigern, forresten?), så kan det være at noen tolker den annerledes, vel? Og hvis noen ikke liker et innlegg så er det vel bare å la vær å svare på det enn å sure, vel? Eller er det rett og slett jeg som er for gammel til å forstå humor og å lese mellom linjene? For det kan jo godt hende...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 neinei jeg mener ikke å gi noen sur undertone altså måtte bare forsvare at jeg ikke skrev drittkjering for den var ikke sånn slemt ment, mer oppgitt ment ...., den var mer sånn ånei enda ett innlegg om at vi får masse penger for å sitte på rumpa..! derfor orka jeg ikke gi annen respons enn den kommentaren på det innlegget:) klart noen kan tolke det annerledes, skulle bare poengtere at jeg ikke var noen sur anonym:P du er ikke gammel matja, det er bare tull;) hehe ja jeg er tigern;)
Matja Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg er litt gammel da;-) I forhold til deg er jeg jo en oldis! Jeg har forresten lurt på hvordan det går med deg. Du var ganske åpen på bim, men jeg har ikke lest noe her, men du må være pålogget for at jeg kan sende deg en pm, så jeg får vente litt Hope you're fine, snuppa!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 tull man er bare så gammel som man føler seg;) åh hehe ja jeg var vel det;) føltes godt å ha dere jentene å dele ting med, hjalp mye:) må man være pålogget for det?? men jeg har det bra jeg altså håper du har det fint du også pus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå