Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Noen som vet hvor følsomme CB er?? Mener å ha lest at dersom du får positiv test med CB er det relativit sikkert.... Noen som vet????
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 På besøk fra 1 tri. Jeg regner med det er gravi test du mener,jeg testa pos 8 dager før ikm så den er kjempebra. Brukte den digitale,da er det ikke noe tvil. Lykke til
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ja det er selvfølgelig graviditets test jeg mener..... ;-) Digital????? Er det den som viser + hvis positiv eller er det noe annet????
lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 hei jeg tok en cb digital i dag to dager før ikm, den var positiv... men d er første gangen jeg bruker den... men viser den positiv da er d somregel ingen tvil. digital funker sånn at d står boksavlig talt Gravid eller Ikke gravid
mamman til juliprinsesse Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 hei. jeg er helt ny her inne, men lurer på dette med graviditets tester... jeg har brukt noe som heter quick respons.. noen som har erfaring med den? testa i dag 2 dager etter ikm men den var negativ... det var den eneste de hadde på det apoteket jeg var på...?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hei. Quick Respons (QR) testene er sikkert bra de også, men virker som de fleste bruker billig tester eller CB tester. (Jeg har aldri fått noen positiv gravi test, så ikke så lett å svare på om de er like bra. Alle viser i alle fall negativ når jeg ikke er gravid, hehe). Mange som bestiller tester via nettet http://www.billigetester.no Det tar bare 2-3 dager fra du bestiller til du har de i postkassen din.
mamman til juliprinsesse Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Ok... tusen takk for tipset!! er helt fersk på dette her og det er jo bare SÅ masse å sette seg inn i :-) da skal jeg ta en tur inn der å kikke litt også!! Lykke til med testinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå