Gå til innhold

Hvorfor MÅ dere modne mødre være så sure...

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he men altså når det gjelder irritasjonen over mødre som gir babyen fast føde før 6 mnd så er det faktisk svart på hvitt anbefalt fra staten at de som får mme skal også få fast føde tidligere. Disse babyene er jo også vant til å få noe annet enn mm så overgangen er gjerne ikke så stor? Se i boken du fikk på hs. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor du irriterer deg sånn?

Hilsen ikke så veldig ung mor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på!!

Hvorfor er dere så sure??

Skrevet

vi er udugelige mødre, derfor er de modne mødrene så sure....

-passe ung mor-

Skrevet

Det e fordi de innser at de begynner å bli gamle og e "bittelitt" misunnelig på deres ungdom og det irriterer dem moahahaha

Skrevet

Ellers kan det jo være at vi gjør ting på andre måter enn de er vant til.Kan ikke lære en gammel hund nye triks heter det...

Snakker nå om de som er sure og klager da , ikke de andre modne mødrene..

Skrevet

Ja, her er det ikke snakk om individuelle variasjoner, HI? Føler slett ikke at jeg er verken sur, overlegen eller tror jeg er bedre enn unge mødre...

Og det du sier om fast føde er helt i tråd med statens anbefalinger for spedbarnsernæring.

Skrevet

Overskriften var bare for å kopiere den modne moren som irriterte seg. Og synes bare det er et viktig poeng å komme med siden alle de "korrekte" hevder hardnakket at 6 mnd er rett alder uansett...stemmer altså ikke for mme barna. Og sikkert mange mm også, for det er like stor variasjon på dem som oss voksne...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...