Gå til innhold

Skal på Ikea, hva bruker DU å kjøpe der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til billige og kule ting =)

Sleng ut hva du bruker å kjøpe når du er der =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer sjelden hjem uten servietter og telys:) Og kanskje ei ramme. Så har jeg blitt litt avhengig av de store "posene" med glidelås, som jeg oppbevarer gjestedyner og puter, bagen til barnevogna ol i.

Skrevet

Eg er ganske ukul av meg og ender opp med store pakker med lys og servietter. Billig og faktisk ganske ok kvalitet. Laksemiddag, daim og desse kokosbollane er også godt å kjøpe der for ei stakkars sjel i Ungarn. Ellers så kjøper eg håndkler, fordi kvaliteten på andre håndkler her i Ungarn er skremmende dårlig.

Pynt liker eg å kjøpe andre plassar. Som sagt over så er eg i Ungarn, og på grunn av kvalitet, så er mesteparten av møblene mine fra IKEA. Pynten må komme fra andre plassar så eg ikkje skal tru eg bur i ein IKEAkatalog.

Skrevet

Er ikke der så oft (bor langt unna), men jeg ender alltid opp med masse kjøkkenutstyr; nye bokser, bestikk, glass ol.

Det er masse billig der, og det er gøy å skifte ut litt, føler jeg får et nytt kjøkken :)

Skrevet

Kjøp sånn liten plastkrakk til å ha til barnet på badet..

Det trenger vi her, så blir nok snart en ikea tur

Skrevet

Stearinlys

servietter

kjøkkenredskaper

oppbevaringsesker/bokser

grønne planter

rasker med smarte dingser på vei til kassa.

Gjest otilie79;)
Skrevet

Skal til oslo i begynnelsen av oktober:o) Blir nok en IKEA tur da ja hihi.

Så vil også ha tips;o)

Skrevet

Alt mulig,jeg elsker ikea!

Lys

Servietter

Lamper

Sengetøy

Møbler

Planter

Pynt

Rammer

Batterier

Leker

Esker/kasser

Kjøkkenting

Gardiner

Skrevet

Alt for mye.....

Men har vel aldri kommet hjem uten te-lys og servietter noen gang tror jeg,

Og nå blir det snart en tur til. Minsten skal ha ny seng.

Skrevet

Kjøper alltid en pakke eller to med de hvite serviettene.

Anbefaler å ikke kjøpe stearinlys der. Har hatt dårlig erfaring med lysene dems. Knittrer og blusser opp, rett og slett farlige.

Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril
Skrevet

Når e e på ikea kjølper e alltid servietter og telys:) det er et must å få med seg hjem. Kjøper masse småtteri til barna der oxo, rammer,kjøkkenting,glass etc.

Har forresten aldri opplevd en eneste gang noe galt med telysa:)

Skrevet

Bor fantastisk langt fra Ikea, men når jeg er der s handler jeg alltid batterier og rammer. De har noen fine rammer i masse farger som har plastglass, ikke glass-glass. Disse er fine på barnerommet da det ikke er så farlig om de detter i gulvet siden det ikke er noe som kan knuse som barnet kan skade seg på

Skrevet

Sist kjøpte jeg en stekepinsett, grei å bruke når man steker kjøtt og slikt. Det mest geniale jeg har kjøpt på ikea i allefall. Og kjøttboller da!!!

Skrevet

kjøper ikke telys der, etter at veggen her har holdt på å ta fyr to ganger fordi det plutselig brenner noe voldsomt oppi de formene....

men kubbelys kjøper jeg alltid der.

en potteplante:)

kurver- er helt opphengt i å ha alt i kurver

gavepaprir- elsker ha pakke inn gaver fint.. hihi. men syne sikke de har hatt så mye fint i det siste da.

kommer alltid ut med mer, men dette er det som går igjen da:)

Skrevet

Rasker med meg alltid noe på ikea. Kjøper alltid batterier, t-lys, servietter....mm...

Skrevet

Bor et stykke unna så det blir ikke så ofte. Men snart kommer IKEA til MEG johoo. De holder på med planlegging nå, skulle være ferdig om et par år tror jeg...

Da jeg var gravid bare måtte jeg ha ny godstol, for det var så pes å komme opp av sofaen... He he. Kjøpte samtidig noen brette-esker til å ha ting og tang i, noen grønne planter for de var så søte, lukte-telys mmm jordbær, store kjøkkenglass til 5kr/stk! og tulipanvase;)

Begynner å bli en stund siden... Fikk lyst til å ta en tur igjen jeg nå!

Skrevet

Jeg har faktisk nettopp vært på ikea:) Vi bor langt unna, og skulle reise hjem med fly. Så det begrenset seg selv hvor mye jeg kunne handle. Men kjøpte endel rammer, lysestaker og lys til dåpen, vaser til dåpen, bamser, barnebestikk, litt kjøkkenutstyr, og en do skammel. Da sa mannen min at det var nok, er jo han så må bære baggasjen mens jeg bærer unger... hehe. Elsker ikea, men nå blir det sikkert lenge til neste besøk:(

Skrevet

arg.. nå fikk jeg lyst en tur på ikea ja.. hehe.. kjøper de meste der jeg.. har nesten stuen full av ikeamøbler og mye på barnerommene og kjøkkenet og alt.. :P Og jeg bor vel 40-50mil unna nærmeste ikea :P Vil ha de hit ja.. De har mange fine billige former og slikt til å lage mat i eller servere mat oppi o.l.. og lamper.. og dilldall... og ..og... ååå.. vil på ikea å kjøpe julegaver :P hehe.. *ikeagal* :D

Skrevet

Ja, dra og kjøpe julegaver på Ikea etterhvert - lurt!

Hadde vært digg m barnevakt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...