Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Virker som tuppa mi har funnet roen på en helt annen måte nå.. Lettere å legge på dagtid. Blir tydeligere trøtt. Før var det nesten umulig å treffe riktig tidspunkt.. Men, det henger kanskje sammen med alder også? 4 mnd er hun nå.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Det har nok mest med alder å gjøre. Dattera mi er tre og en halv og hun begynner også å bli mye tydeligere io trøtthetstegnene sine nå. Helsesøster så at mellom 3 og 4 mnd alder lærte de å merke forskjell på natt og dag, og at de fra den alderen av vanligvis utvikler et eget søvnmønster.
Gothminister Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Min på 5 mnd nå sover bedre enn før. Men det kan ha sammenheng med att han blir litt eldre og er lengre våken enn han før.. Før sov han ca 30 min fordelt på 4 lurer,men nå sover han opptil en time også. Men fortsatt 3-4 lurer på dagen. Så enten er det været,eller så er det alderen. Er ikke sikkert vi finner ut av det
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Tenkte faktisk på d samme. Her har junior bare tulla med sovinga i sommer. Men nå som det er blitt kaldere sover han 2,5 -over 3 timer i slengen i vogna. Vi har hatt godt vær i sommer og det har blitt varmt og klamt i vogna, så han har ikke sovet annet enn inne på soverommet. Tror det er en kombinasjon av at han har blitt eldre og at det er mer behagelig å sove i vogna nå
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Merker veldig forskjell på min 8 uker gamle jente. Hun sover ute på dagtid, har gjort det hele livet og skal gjøre det i til vinteren også. Nå sovner hun fort og sover lenge ute. Det gjorde hun ikke i sommer. Til vinteren regner jeg med at det går like bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå