nanna 71 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Bare 5 dager igjen til jeg begynner å spraye igjen;) Har vinglet litt mellom de forskjellige sidene her, vært mest inne på Saa befr sidene og. Men føler jeg kanskje er mer gjevngammel med dere her inne;) Jeg er 36.. Flere her som og skal begynne?
Dotten Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hei! Er også 71-modell og like gammel som du Jeg bruker bare naturmetoden enda, men kan hende jeg skal prøve akupunktur, før jeg ev. tusler slukøret til legen...... Har ei snuppe på 2 år straks, fra før av, og vi prøver på nr. 2. Er i min 14. pp nuh! Huff. Litt lei ja.... Vil ha spire nå! Masse lykke til nanna71!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hei nanna71 ) Jeg vingler også mellom flere forum vet du, og skal nok følge deg ganske likt denne gangen ) Begynner på spray i morgen jeg,og sprøyter den 19. Første ultralyd er den 28,og uttak i uke 40. Hvordan er den videre planen for deg ? Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå